Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@09:01:30 GMT

موالید در  تیران و کرون افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۶۱۱

موالید در  تیران و کرون افزایش یافت

تیران-رییس ثبت احوال شهرستان تیران و کرون گفت: موالید طی سال گذشته در  شهرستان تیران و کرون افزایش یافت.

اصغر رضازاده، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره موالید در این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ واقعه تولد و بیش ۳۲۰ واقعه وفات در شهرستان تیران و کرون ثبت شده که این وقایع در مقایسه با سال ۹۵ رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۵ بیش از یک هزار و ۲۰۰ واقعه تولد و بیش از ۳۰۰ واقعه وفات در ثبت احوال شهرستان تیران و کرون به ثبت رسیده و گواهی ثبت صادر شده است.

رییس ثبت احوال شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: فاطمه، علی، امیرعلی، زهرا، حسین و فاطمه زهرا بیشترین فراوانی نام گذاری را در شهرستان تیران و کرون داشته است.

وی با اشاره به ثبت واقعه ازدواج در این شهرستان نیز گفت: در سال گذشته ۴۸۰ واقعه ازدواج در دفاتر ثبت ازدواج شهرستان تیران و کرون به ثبت رسیده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ازدواج تولد تيران و كرون ثبت احوال اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر تحریف عملیات«وعده صادق» جدی است

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در پی رفتار نابخردانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و به شهادت رساندن دلیرمردان جمهوری اسلامی و تصور ناتوانی نظام اسلامی در پاسخ به این جسارت، در نیمه‌شب ۲۶ فروردین‌ماه، ۱۴۰۳ پهپاد‌ها و موشک‌های قدرتمند و افتخارآمیز ایران اسلامی به لانه‌های عنکبوتی اسرائیل یورش بردند و با غرش‌های رعدآسای خود لرزه بر تن ژنرال‌های متکبر صهیونیست انداختند، پایگاه‌های به ظاهر مستحکم اسرائیل را که سالیان دراز کسی جرئت حمله به آن را نداشت شخم زدند و کاری کارستان کردند که آثار و برکات آن برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت تا سالیان سال باقی خواهد ماند. دیگر هیچ‌کس جرئت نگاه چپ کردن به این آب‌وخاک را نخواهد داشت.

آری موشک‌ها و پهپاد‌های سهمگین ایرانی که توسط شهید تهرانی مقدم، یاران و شاگردان او طراحی و تکمیل شده بود به مدت پنج ساعت روی اهداف نظامی اسرائیل آتش ریخت. این حرکت آنقدر رؤیایی و دور از انتظار بود که انسان‌های ضعیفی که همتشان در حد تعجب از دستاورد‌های حقیر بیگانگان است این اتفاق بزرگ را نمی‌توانند باور کنند.

پنج ساعت دلهره‌آور برای اهریمنان، پنج ساعت شگفتی‌ساز، پنج ساعت نفس‌گیر این‌گونه ایران اسلامی، اسرائیل را در ذیل اراده آهنین مردان خود له کرد و به تعبیر محمد ابوزید اندیشمند مصری، مردم دنیا ساعت‌های طولانی روی انگشت‌های پایشان ایستادند تا سنگین‌ترین هجوم را به اسرائیل مشاهده کنند.

هجومی که در اثر آن حاکمان اسرائیل در سوراخ‌های موش خزیدند و فرماندهان نظامی آنها لال و رنگ پریده مبهوت ماندند؛ اما همین شکوه و عظمت است که موجب می‌شود کسانی آن را انکار کنند، برخی دیگر از افراد ضعیف‌النفس آن را باورناپذیر تلقی کنند و تجربه نشان داده که ذهن‌های غرب‌زده، دست‌ها و رسانه‌های مزدور در تحریف حقایق ید طولانی دارند.

 از آنجا که این حماسه بزرگ از توان فهم و درک ذهن‌های کوچک خارج است و از طرف دیگر معاندین به لحاظ عناد و لجاجشان برای تحریف این واقعیت انگیزه لازم را دارند قطعاً برای تحریف و تخطئه این واقعه بی‌نظیر دست‌به‌کار خواهند شد تا ذهن‌های افراد خام را از عظمت این واقعه منحصربه‌فرد منحرف سازند.

به همین دلیل برای اینکه در آینده کسانی دست به انکار این واقعه بزرگ نزنند و امکان این کار عظیم را نفی نکنند، بر اصحاب قلم و اصحاب رسانه و اصحاب کلام لازم است در قالب کتاب، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه و هرگونه کار هنری، ادبی و علمی در چندین ماه ابعاد این کار بزرگ را بشکافند و به نمایش بگذارند تا امکان انکار آن بر کسی وجود نداشته باشد.

*مجتبی جعفری، مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطر تحریف عملیات«وعده صادق» جدی است
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد
  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ارائۀ خدمات مراقبتی به ۹۰۰ نفر از مادران باردار و کودکان در شهرستان زاوه
  • نرخ ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش ولادت در خراسان جنوبی
  • بیش‌ترین و کم‌ترین نرخ ولادت استان کرمان در شهرستان‌هاست؟