Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:40:41 GMT

رنارد: همیشه نمی شود بهترین ها را به جام جهانی برد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۶۱۸

رنارد: همیشه نمی شود بهترین ها را به جام جهانی برد

افرایش انتقادات از سرمربی رقیب ایران در عدم دعوت از ستاره های جامانده مراکش برای جام جهانی 2018 روسیه با واکنش مربی فرانسوی روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنارد سرمربی فرانسوی مراکش چند روز پیش فهرست 3+23 این تیم برای حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه را منتشر کرد که در این فهرست تعداد زیادی از ستاره های سرشناس این کشور غیبت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق زمینه افزایش انتقادات از انتخاب های مربی فرانسوی شد تا با گذشت چند روز رنارد به این انتقادات درگفتگویی تلویزیونی واکنش نشان دهد.

 

هروه رنارد در گفتگو با شبکه تلویزیونی sport24 گفت:« قرار نیست برای جام جهانی همیشه بهترین بازیکنان و ستاره ها را انتخاب کرد چون مدیریت چنین بازیکنانی که همواره ادعای حضور در ترکیب اصلی را دارند واقعا کار سخت و پرچالشی است».

 

او ادامه داد:« برای جام جهانی شما به 23 بازیکن نیاز دارید که از این جمع باید 17 بازیکن آماده حضور در ترکیب اصلی با توانایی هایی داشته باشید که بتوانند انتظارات فنی را برآورده کنند و مابقی هم باید 5 تا 6 بازیکنی باشند که در 30 تا 40 دقیقه حضور در زمین توان خود برای تغییر روند بازی را به نمایش بگذارند به همین خاطر من نمی توانستم همه فهرستم را اختصاص به ستاره ها بدهم و باید بازیکنانی که جنبه نیمکت نشینی داشتند را هم مد نظر قرار می دادم».

 

این صحبت های رنارد در حالی مطرح شد که طی روزهای گذشته طرفداران مراکشی نسبت به غیبت مهره هایی همچون سفیان بوفال، یوسف العربی، عبدالرزاق حمدا.. و چند نفر دیگر انتقادات زیادی از سرمربی فرانسوی انجام داده بودند.

مراکش تیم ملی مراکش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مراکش تیم ملی مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره محروم فرانسه بازیگر شد!
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)