Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوولان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اعلام کردند که تمامی تلاش‌ها برای افزایش امنیت بازی‌های امسال صورت گرفته و دلیل این مساله حملات ترویستی ماه اخیر در اندونزی بوده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، اوایل این ماه حملات تروریستی در اندونزی اتفاق افتاد. سه انفجار  در نزدیکی در کلیسا در این کشور رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوی این اتفاقات منجر به مرگ و جراحت تعدادی افراد شد.

هم‌چنین روز ۱۶ می بر اثر تیراندازی در سوماترای اندونزی چهار مرد کشته شدند.

با وجود این که این اتفاقات در جاکارتا و پالمبانگ نیافتاده‌اند، نگرانی‌ها درباره امنیت بازی‌های آسیایی امسال افزایش یافت.

مسوولان برگزاری بعد از این اتفاقات اعلام کرده‌اند که تمامی تهمیدات لازم اندیشیده شده تا بازی‌ها در امنیت کامل برگزار شوند.

خبرگزاری Antara اندونزی اعلام کرده است که مسوولان متعهد شده‌اند، امنیت مکان‌های برگزاری مسابقات را تامین کنند. همچنین دستگاه‌های CCTV که برای تشخیص چهره هستند در مکان‌های مختلف کار گذاشته شده‌اند.

طبق گزارش جاکارتا پست بیش از ۲۵ هزار مامور امنیتی به ۳۶ هزار نفر قبل ‌اضافه شده‌اند تا امنیت بازی‌ها را تامین کنند. حدود ۲۰ هزار پلیس در جاکارتا و سه هزار پلیس در پالمبانگ نیز حضور خواهند داشت.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از ۱۸ آگوست تا دوم سپتامبر در جاکارتا تا برگزار می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات مهم تعطیلات اخیر، برکناری غیرمنتظره علی خطیر از مدیرعاملی استقلال بود. در مورد کم و کیف این اتفاق حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و به همان نسبت هم قضاوت‌ها متفاوت است. اینکه خطیر در استقلال چطور کار کرد و آیا این برکناری حق او بود یا نه، حتما در جای خودش باید به‌طور مفصل مورد ارزیابی قرار بگیرد، اما حداقلش این است که اگر خدا بخواهد، دست‌کم در این روزهای پایانی فصل دیگر قرار نیست شنونده غر و لندهای جواد نکونام باشیم.

حقیقتا یکی از جانفرساترین اتفاقات این ماه‌ها، حملات مستمر و اعصاب‌خردکن نکونام به خطیر بود. حالا اما سرمربی استقلال از جدایی خطیر به‌عنوان یک اتفاق زیبا و یک روز بزرگ یاد کرده. سرپرست تیم را هم که دوباره عوض کردند. یعنی اگر خدا بخواهد وا می‌دهی بزرگوار؟

کد خبر 849274 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • خسارت ۹.۵ تریلیون دلاری حملات سایبری در سال ۲۰۲۴