Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:35:05 GMT

جلسه علنی مجلس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۳۸۸۴

جلسه علنی مجلس آغاز شد

خبرگزاری میزان- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور بیش از دو سوم نمایندگان آغازبه کار کرد.

گفتنی است امیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار جلسه علنی امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح یک فوریتی الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای‌نظام مالی کشور (اعاده شده از شورای محترم نگهبان ۱) (ارجاع از جلسه علنی)

- -گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در مورد مطالبات غیرجاری بانک‌ها (در اجرای ماده (۱۰۵) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

- بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (در اجرای تبصره (۲) ماده (۱۴۵) و تبصره (۲) ماده (۱۰۴) آیین نامه داخلی‌مجلس با اولویت در دستور قرار گرفت)

- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان (یک فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۲۵/۴/۱۳۹۶ به تصویب رسیده است)

- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی (در اجرای ماده (۱۰۴) آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفت)

- گزارش شوردوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح‌الحاق‌موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس‌شورای‌اسلامی (دراجرای ماده (۱۰۴) آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفت)

-گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال گذشته (در اجرای ماده (۲۱۴) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس علنی نشست دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در جریان سخنرانی بین شماری از عناصر موساد و شاباک اذعان کرد که این رژیم دچار اختلاف داخلی شده است.

نتانیاهو که به خاطر شکست‌های میدانی در جنگ غزه، ناکامی در آزادسازی اسرای اسرائیلی و حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، متحمل فشار‌های زیاد داخلی شده است، اذعان کرد: «ما باید اختلافات داخلی خود را پنهان کنیم؛ زیرا با یک تهدید وجودی روبرو هستیم».

وی با این ادعا که متعهد به پیروزی در برابر نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه هستند، گفت که باید با تهدید‌هایی که این رژیم از سوی ایران روبروست، مقابله کند.

در ادامه حملات و انتقادات سیاستمداران و احزاب اسرائیلی از نتانیاهو، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» ساعتی پیش به کابینه نتانیاهو حمله کرد و گفت: «کابینه نتانیاهو باید مسئولیتها را بپذیرد و استعفا کند».

لیبرمن که وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بوده و به شدت منتقد عملکرد نتانیاهو در سطح داخلی اسرائیل به ویژه جنگ علیه غزه است، به صورت کنایی به نتانیاهو گفت: «ما یک گام با پیروزی فاصله نداریم، بلکه در یک قدمی رسوایی هستیم». وی پیش از این هم تأکید کرده بود که «این کابینه به پایان راهش رسیده، انتظار دارم بنی‌گانتز و کابینه این خبر را اعلام کنند». 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم؛ با تهدید وجودی روبه‌رو هستیم
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم