Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:سومین جلسه هماهنگی ارکان مسجد با حضور اعضا به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سومین جلسه هماهنگی ارکان مسجد با حضور محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد وفایی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد، امیر مهدی طباطبائی رئیس شورای هیئات مذهبی، مصطفی جوادی بسیج مساجد و محلات سپاه، حسن اربایی مرکز مطالعات و برنامه ریزی امور مساجد و حسن انتظاری مسئول کانون های مساجد مشهد  در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با تاکید بر اینکه اگر ارکان مساجد با یکدیگر هماهنگی بیشتری دشته باشند برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد هاهنگی کامل و جامعی را با امام جماعت محترم دارند چرا که رهبر و مدیر مسجد امام جماعت است و ما باید در سنگر مسجد گوش به فرمان امام جماعت باشیم.

 

وی رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد را ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و اشاعه فرهنگ اسلامی است، اظهارداشت: بهتر است مدیر کانون با توجه به حضور مستمر عضو هیئت امناء مسجد شود چرا که کانون های مساجد یک ظرفیت مردمی است و باید با بسیج و هیئات مذهبی دست در دست هم بدهیم و برنامه ای جامع را با نگاه استفاده از ظرفیت ها داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمد وفایی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی هم در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهارداشت:تا کنون جلسات متعددی برای ساماندهی فعالیت های مسجد انجام شده لذا پیشنهاد می شود مجموعه ها، ادارات، موسسات دولتی و تشکل ها وارد عرصه شوند.

 

وی با بیان اینکه تلاش می شود ۴۰ اصل ابلاغی مقام معظم رهبری در مساجد محقق شود، گفت: زحمات بسیاری تا کنون انجام شده و دستورالعملی هم سالها قبل در امور مساجد تنظیم شده که اثار آن در مساجد دیده می شود اما مقرر گشته تا آن دستورالعمل به روز رسانی شود.

 

امیر محمد طباطبایی رئیس هیئات مذهبی مشهد هم در این جلسه هیئت های مذهبی را ظرفیت مهمی برای نظام دانست و گفت:در مشهد ۴ هزار و ۵۰۸ هیئت مذهبی وجود دارد که ۴۰ هیئت آسیب دیده در مشهد داریم که در مجموعه هیئت های مذهبی ثبت نشده است، فعالیت های هیئت های مذهبی باید در مساجد متمرکز شود تا بتوان آنها را کنترل و ساماندهی کرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس فلسطین حسن روحانی قرآن کریم انتقال سفارت آمریکا به قدس قوه قضائیه خبرگزاری شبستان ارکان مسجد جلسه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان