Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع خبری در کارخانه‌های «ماشین‌سازی‌ تبریز» و «ریخته‌گری ماشین‌سازی‌ تبریز» واقع در شهرک صنعتی قراملک تبریز با اعلام این خبر می‌گویند: این دو کارخانه که چندین سال است بابت رد دیون از سوی دولت به صندوق بازنشستگی فولاد واگذار شده بودند، اخیرا به یک کارفرمای بخش خصوصی واگذار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این کارگران، در حال حاضر حدود  هشتصد کارگر در این دو واحد صنعتی مشغول کارند که در نتیجه عملکرد سهامدار قبلی، دست‌کم چندین ماه مطالبات معوقه طلبکار بودند و بارها دست به اعتراض صنفی می‌زدند.

 آنها می‌گویند: هم‌اکنون مطالبات کارگران شاغل و بازنشسته پرداخت شده و درحال حاضر مهمترین دغدغه و نگرانی کارگران اهلیت داشتن سهامدار جدید در اداره‌ی این واحد صنعتی است.

کارگران این دو کارخانه درتشریح مشکلات ماشین‌سازی تبریز می‌گویند: شرکت ماشین‌سازی تبریز تا قبل از اسفند ماه سال ۹۵ دولتی و زیر نظر سازمان گسترش نوسازی بود ولی بعد از آن در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ به بخش خصوصی و صندوق بازنشستگی فولاد واگذار شد.

گروه ماشین‌سازی تبریز، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های شهر تبریز واقع در قراملک، تولیدکننده انواع ماشین‌های صنعتی مانند انواع ماشین‌افزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکتروموتور، لیف‌تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین‌آلات نساجی، ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های CNC در خاورمیانه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خاورمیانه سازمان خصوصی سازی مشکلات تغییر مدیریت ریخته گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، صبح امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مسئولان استانی از وضعیت ساخت و ساز سایت دوازده امام آزادشهر بازدید نمودند و در ادامه نشستی با موضوع تسریع در روند واگذاری این واحد‌ها برگزار گردید.


مهندس ابوالحسینی در این نشست گفت: ۶۰ واحد این سایت تا ۱۵ روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود و ۱۲۰ واحد دیگر بزودی با تسریع در روند ساخت و ساز واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز توقیف می شود