Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:40:49 GMT

فضای مجازی یکی از عوامل اصلی طلاق زوجین جوان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۲۳۵

فضای مجازی یکی از عوامل اصلی طلاق زوجین جوان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام کثیرلو ارئیس دادگستری شهرستان قزوین فزود: زوجین بدون شناخت از یکدیگر و تحقیق ازدواج می‌کنند و بعد از مدت کوتاهی با بروز اختلاف از یکدیگر جدا می‌شوند.

وی افزود: بیشتر طلاق‌ها در پنج سال اول زندگی رخ می‌دهد و بسیاری از مراجعان، علت اختلاف را خیانت همسر خود از طریق فضای مجازی بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای هم نقش مهمی در تضعیف خانواده‌ها دارند چرا که بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه را در بین زوجین عادی جلوه می‌دهند.

رییس دادگستری شهرستان قزوین همچنین مهریه بالا را از عوامل دیگر طلاق‌ها دانست و افزود: سکه و مهریه بالا هیچ تضمینی برای تحکیم خانواده و شروع یک زندگی خوب نیست چرا که در بسیاری از پرونده‌های طلاق مهریه بالا موجب اختلاف زوجین شده است.

حجت الاسلام کثیرلو، نداشتن مهارت‌های زندگی، اعتیاد، فقر و بیکاری را از دیگر عوامل طلاق در شهرستان قزوین بیان کرد.

انتهای پیام/

آشنایی در فضای مجازی بیشترین عامل طلاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!

زی‌سان: دمت اوزدمیر بازیگر مشهور و پولساز ترکیه که حضورش در هر پروژه‌ای فروش آن را ضمانت می‌کند، پس از رابطه‌ای ۸ ماهه و طلاق زودهنگامش، با عشق جدید خود و آغاز رابطه‌ای جدید خبرساز شد.

سال گذشته دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترک رابطه‌ای عاشقانه با اوزهان کوچ خواننده مشهور ترکیه آغاز کرد که به این رابطه پس از مدت بسیار کوتاهی به ازدواج ختم شد.

اما این زوج تنها پس از ۸ ماه زندگی مشترک به مشکل خورده و در یک جلسه دادگاه به نقطه پایان رسیدند.

اوزدمیر با روحیه‌ای قوی این شکست را پشت سر گذاشت و بلافاصله با یک دی‌جی یونانی به نام سرخیو رابطه‌اش را آغاز کرد.

اوزدمیر که از جمله بازیگران پولساز ترکیه به شمار می‌رود و بابت قرارداد‌های کاری خود ارقام سنگینی را دریافت می‌کند، به محض پایان فیلم‌برداری فصل اول سریال «اسم من فرح است» برای تعطیلات به یونان رفته و یک ویلای لوکس نیز در این کشور خریداری کرده است.

وی بابت هر استوری در صفحه اینستاگرام خود رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کند. گفته شده که دمت اوزدمیر عاشق دی‌جی سرخیو یونانی شده و در همین مدت کوتاه، به این نتیجه رسیده‌اند که این عشق را رسمی کرده و با یکدیگر ازدواج کنند.

tags # سریال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!