Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:50:14 GMT

جزئیات تیراندازی مرد جوان به مرد بازنشسته در شهرک غرب +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۲۹۷

جزئیات تیراندازی مرد جوان به مرد بازنشسته در شهرک غرب +عکس

حوادث رکنا: مظنون اصلی پرونده تیراندازی مرگبار در شهرک غرب پس از جنایت از تهران خارج شده بود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، در توضیح این خبر عنوان داشت : ساعت 12:00 روز 3 اردیبهشت ماه امسالو از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جنایت Crime به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأمورین در محل جنایت واقع در میدان میوه و تره بار شهرک ، مأمورین با جسد مردی 65 ساله مواجه شدند که از ناحیه صورت و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود ؛ بلافاصله موضوع به اورژانس ، تیم بررسی صحنه اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی Judge کشیک ویژه قتل Murder اعلام می شود .

با تأیید خبر مرگ از سوی تیم اورژانس و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد ، کارآگاهان اداره دهم و عوامل تشخیص هویت در بررسی صحنه ی جنایت اطمینان پیدا کردند که شلیک می بایست با استفاده از یک اسلحه ساچمه زنی از نوع شکاری انجام شده باشد ؛ همچنین در تحقیقات میدانی از شاهدان صحنه جنایت که متوجه ی شلیک گلوله شده بودند ، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که همزمان با شنیده شدن صدای شلیک گلوله ، یک دستگاه خودرو 206 با یک نفر سرنشین ، به سرعت از محل متواری شده است .

سرهنگ حمید مکرم ، در توضیح روند دستگیری مظنون اصلی پرونده گفت : با شناسایی هویت دقیق مقتول ، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت مقتول در نزدیکی محل جنایت و در تحقیقات از اعضای خانواده ی وی اطلاع پیدا کردند که مقتول چندی پیش با مستأجر واحد مسکونی اش دچار اختلاف و نهایتا درگیری شده و زمانیکه مستأجر از تحویل دادن منزل مسکونی مورد اجاره به مقتول سرباز می زند ، مقتول نیز برابر روال قانونی نسبت به تحویل گرفتن منزل خود اقدام کرده است .

با شناسایی "رستم . ن" ( 45 ساله ) به عنوان مظنون اصلی پرونده ، کارآگاهان اداره دهم پس از شناسایی محل سکونت وی در منطقه سعادت آباد و با مراجعه به این محل قصد انجام تحقیقات در خصوص اختلاف او با مقتول را داشتند که اطلاع پیدا کردند که رستم همزمان با زمان جنایت ، دیگر ترددی به محل سکونتش نداشته و به احتمال فراوان متواری شده است .

با توجه به شواهد ، دلایل و قرائن بدست آمده و قوت گرفتن احتمال ارتکاب جنایت از سوی "رستم . ن" ، کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات ویژه پلیسی اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از شهرستان های استان کرمان کرده ، ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و سرانجام روز 20 اردیبهشت ماه موفق به دستگیری مظنون اصلی پرونده جنایت شهرک قدس شدند .

سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : مظنون اصلی پرونده در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و حتی اطلاع از مرگ مقتول شده اما با توجه به شواهد ، دلایل و مدارم بدست آمدهو قوت گرفتن احتمال ارتکاب جنایت از سوی این شخص ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف واقعیت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

فریده در اتاق خواب خانه مجردی اش سرنوشت کثیفی داشت

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار حوادث + فیلم و عکس

زنده شدن مُرده در سالن مردگان پزشکی قانونی تهران

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

ازدواج سوم پسر ۲۷ ساله آقای بازیگر معروف جنجالی شد + عکس

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

قاتلی که گوشت صورت قربانی خود را خورد!

قتل فجیع دختر 11 ساله با 60 ضربه چاقوی مادر + عکس

نقشه یک دختر سرایدار برای ازدواج با پسر یک پزشک متخصص و پولدار تهرانی

راز هولناک قتل نجمه 20 ساله در بافق / او از رفت و آمدهای مشکوک نامادری با همسایه اطلاع داشت!

اخراج 8 مجری زن تلویزیون به خاطر چاقی + عکس

کارهای غیر اخلاقی پسر نوجوان با مادر و خواهرانش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث تیراندازی عکس مرد مرد جوان شهرک غرب عکس حوادث قتل وحید مرادی تجاوز شرور ازدواج تهران دختر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!

رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۱۴۰۰ با شکایت زن جوانی به پلیس مبنی بر قتل مادرشوهرش آغاز شد. وقتی تیم جنایی به خانه زن ۸۰ ساله در سعادت‌آباد تهران رفتند با جسد دست و پا بسته او در کمد رختخواب‌ها روبه‌رو شدند.

ایران در خبری نوشت: عروس خانواده که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من و دخترم ۲ روز آخر هفته به خانه مادرشوهرم می‌رفتیم. خودم کلید داشتم، این بار وقتی رفتیم مادرشوهرم نبود. نگران شدم، بوی تعفن زیادی می‌آمد و رختخواب‌ها به هم ریخته بود. وقتی رختخواب‌ها را کنار زدم با جسد مادرشوهرم روبه‌رو شدم که دست‌هایش بسته بود.

بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌داد که عامل قتل پس از جنایت، طلا و خودروی هیوندای قربانی را سرقت کرده و انگشت اشاره مقتول هم جوهری شده است. همچنین مشخص شد که مقتول یک پرستار خانگی داشته که ناپدید شده است.

۲ سال پس از قتل

ردیابی‌ها برای دستگیری اکبر - پرستار خانگی - ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی به طور مخفیانه از کشور خارج شده. با گذشت ۲ سال از این جنایت وی به ایران برگشت و دستگیر شد.

متهم به قتل پروین اعتراف کرد و گفت: وقتی به عنوان پرستار به خانه مقتول رفته بودم، خاله‌ام حدود چند میلیارد تومان از طلاهایش را به من داد تا برایش بفروشم. مقتول گفت من خریدار طلاهایت هستم. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم طلاها را بدون هیچ سندی به او دادم و قرار شد ۶ میلیارد تومان بابت آن به من پرداخت کند اما پولی نداد.

وی افزود: سر این موضوع با او درگیر شدم و دست‌هایش را بستم و به اندازه ۶ میلیارد از او سفته گرفتم و بعد هم خفه‌اش کردم. پس از آن مقداری طلا که در کشو بود را برداشتم و سوار بر خودرواش متواری شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان