Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@22:05:47 GMT

خبر خوب؛ سامانه بارشی جدید فردا وارد ایران می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۲۹۸

خبر خوب؛ سامانه بارشی جدید فردا وارد ایران می‌شود

احد وظیفه ، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بعد از ظهر امروز(۳۰ اردیبهشت) در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق پیشبینی می‌شود.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۳۱ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی جدید به کشو به تدریج در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بخش‌هایی از غرب و مرکز و ارتفاعات کرمان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وظیفه روز سه شنبه (اول خرداد) ضمن تقویت سامانه بارشی گستره‌ بارش علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در بر می‌گیرد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا (۳۱ اردیبهشت) آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت در روز سه شنبه (اول خرداد) نیمه ابری در بعد از ظهرابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
  برچسب ها: سامانه بارشی ، تهران ، سازمان هواشناسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سامانه بارشی تهران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز جو استان را تحت تأثیر داشته مجدداً بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری داشته بارش، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به صورت رگبار پراکنده تگرگ نیز مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا (سه‌شنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085663

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان از فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا سوم اردیبهشت؛ صدور هشدار زرد بارش
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور