Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@09:33:49 GMT

برگزاری مسابقات استانی دومینو در آموزشکده سما کن

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۳۵۶

برگزاری مسابقات استانی دومینو در آموزشکده سما کن

نخستین دوره مسابقات استانی دومینو در دو نوع چیدمان تاپلینگ و تاور با حضور 10 تیم تاپلینگ و 10 تیم تاور با حضور آموزشکده‌های سما تهران، کن، اندیشه، ازگل و شریعتی در سالن ورزشی آموزشکده سما کن- تهران برگزار شد.

به گزارش آنا در چیدمان تاپلینگ این مسابقات، آموزشکده سما کن مقام اول و سوم و آموزشکده سما اندیشه مقام دوم را از آن خود کردند و در چیدمان تاور آموزشکده سما ازگل مقام اول و سوم و آموزشکده سما شریعتی مقام دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات تاپلینگ به صورت گروه های 4 نفره و مسابقات تاور به صورت انفرادی اجرا شد.

در چیدمان تاپلینگ، مهره‌ها پشت سر هم بر روی سطوح قرار می‌گیرند و با ضربه به اولین مهره، مهره‌ها پشت سر هم واژگون می‌شوند که روش‌های مختلفی برای این نوع چیدمان وجود دارد، برای ایجاد تنوع در این نوع چیدمان می‌توان از افکت‌ها و مکانیزم های الکتریکی و مکانیکی و ... استفاده کرد و در چیدمان تاور باید تلاش شود بلندترین ارتفاع مهره‌ها بر روی دو پایه چیده شود.

آیتم‌هایی مانند رونمایی، تصویرسازی، نحوه ساخت سازه‌ها، تکنیک‌های چیدمان، سرعت عمل، نظم چیدمان، افکت، مسیرهای کمکی، بهره‌گیری از عوامل خارجی، خلاقیت، تمرکز، استفاده از مکانیزم ها و نوآوری؛ ملاک‌های ارزیابی و کسب امتیاز در نظر گرفته می شوند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور