Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@06:00:48 GMT

تست جاده‌ایِ پورشه ۹۱۱ کررا تی مدل ۲۰۱۸ را ببینید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۳۷۹

تست جاده‌ایِ پورشه ۹۱۱ کررا تی مدل ۲۰۱۸ را ببینید

به گزارش خبرآنلاین، وی که عاشق مدل کلاسیک است در یک‌کلام آن را به‌عنوان خودروی «تک‌خال از پایه» وصف کرده که به عقیده وی تفسیری مدرن از کررا تی 1968 است.

پیشرانه توئین توربو و 370 اسب بخار قدرت در کنار 331 گشتاور نیرو، گیربکس 7 سرعته دستی این خودرو را بر اساس موتور محور عقب تعریف کرده که قادر است 4.3 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و حداکثر 293 کیلومتر بر ساعت با آن رانندگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خودرو از 102 هزار دلار شروع‌شده و با پرداخت 1600 دلار بیشتر می‌توانید سیستم صوتی Bose یا پرداخت 5300 دلار سیستم سوراند و اینفوتینمنت جدید روی آن داشته باشید.

این خودرو تا سال 2019 ساخته خواهد شد.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد

چری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ جتور شان‌های L ۷ را معرفی کرد. این خودرو یک SUV پلاگین هیبریدی سایز متوسط است که در دو مدل پنج و هفت‌نفره موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L ۹ معرفی شد و یک سری خودرو‌های انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L ۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L ۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد