Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-29@15:24:28 GMT

دردسر عکسی که ابی از حمید هیراد منتشر کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۴۴۷

دردسر عکسی که ابی از حمید هیراد منتشر کرد (عکس)

دردسر عکسی که ابی از حمید هیراد منتشر کرد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز , پست جدید ابی خواننده مشهور ایرانی , دردسر تازه ای برای حمید هیراد درست کرده است.حمید هیراد در این اواخر با چالشهای متعددی روبرو بوده است , از انتقاداتی که شاعران به متن شعرهای وی کرده بودند تا اشکالات و ایراداتی که نسبت به انده جوان در کنسرت زنده اش گرفته میشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید هیراد خواننده جوان و پرحاشیه کشورمان که در چند مورد به دلایل مختلف مورد انتقاد و هجمه های مردم و منتقدین قرار گرفته، بار دیگر با یک چالش جدید رو به رو شده است

 

مدت زیادی از شکایت تعدادی از شاعران و ترانه سرایان از این خواننده به اتهام سرقت ادبی نگذشته بود که اجرای پرحاشیه او در کنسرت زنده تهران و اعتراض برخی افراد به اینکه خوانندگی وی فالش و خارج از آهنگ است بار دیگر او را بر سر زبان ها انداخت، اما این دو مورد کافی نبود و روز گذشته پست ابراهیم حامدی یکی از خواننده های لس آنجلسی – که به نظر نمی آید اتفاقی بوده باشد – او را دوباره به دردسر انداخته است!

 

 

ابراهیم حامدی معروف به ابی در اینستاگرامش نوشت : به ياد دوست عزيزم حميد هيراد، جايش بين ما خاليست و دلتنگش هستيم. هميشه انسانهاي خوب باعث اشنايي هاي خوب هستند كه حميد جان ما را با آقاي عرفانيان نازنين آشنا كردند و أين دوستي را مديون روح عزيز حميد هيراد هستيم.

 

در این پست، ابراهیم حامدی (ابی) عکسی قدیمی از دوست فقید و موزیسین خود گذاشته و تاکید دارد که نام وی حمید هیراد است! از آنجایی که می‌دانیم نام خواننده جوان حمید حسین زاده است، هزاران کامنت متوجه این خواننده شده که حتی اسم هنری خود را هم از دیگران کپی کرده است!

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دردسر حضور در فضا!

آفتاب‌‌نیوز :

پرواز‌های فضایی می‌توانند دردسری واقعی باشند. از زمان برنامه‌ی آپولو، فضانورد‌ها به‌صورت پیوسته مشکل سردرد در شرایط گرانش اندک را گزارش کرده‌اند. این در حالی بود که بسیاری از آن‌ها هیچ مشکل سردرد عودکننده‌ای را روی زمین تجربه نکرده بودند.

به نظر می‌رسد این مشکل به سفر‌های فضایی مربوط باشد که می‌تواند زمینه‌ساز علائم سردرد میگرن مانند مثل درد، حساسیت به نور و گاهی تهوع هم بشود.

پژوهشی جدید که ۱۳ مارس در مجله‌ی نورولوژی منتشر شد نشان می‌دهد این سردرد‌های اسرارآمیز پدیده‌ای رایج در میان فضانوردان است. پژوهشگر‌ها به تحلیل داده‌های ۲۴ فضانورد پرداختند که گزارش‌هایی را در حین مأموریت‌های فضایی چندهفته‌ای ارائه دادند و همچنین داده‌های سلامتی ۴۲ فضانورد را بررسی کردند که پیش از آغاز مطالعه به مأموریت فضایی رفته بودند.

براساس یافته‌ها، در ۷ روز ابتدایی ترک زمین سردرد‌ها عادی هستند. این آمار بالا توجه پژوهشگر‌ها را به خود جلب کرد. گذشته از این، وقتی بدن انسان برای اولین بار وارد ریزگرانش می‌شود، اتفاق‌های عجیبی رخ می‌دهد.

برای مثال خون در نیم‌تنه و سر انباشته می‌شود و به ورم چهره و گاهی اختلال‌های بینایی می‌انجامد. همچنین مایع درون گوش داخلی که به تعادل ما کمک می‌کند، به دلیل نبود گرانش مختل و به اختلال در جهت‌یابی و بیماری حرکت منجر می‌شود.

فضانورد‌ها معمولا به علائم یادشده عادت می‌کنند و ناخوش‌احوالی، پس از اقامتی چندروزه در فضا برطرف می‌شود؛ اما وضعیت درمورد سردرد‌های فضایی متفاوت است.

بر اساس داده‌های ۸۷ درصد از فضانوردان مورد بررسی، سردرد در طول مأموریت به صورتی عودکننده رخ می‌دهد و غالبا با فشار سینوسی و انسداد همراه است. بیش از نیمی از فضانورد‌هایی که پس از بازگشت به زمین مورد بررسی قرار گرفتند، حداقل یک بار سردرد در طول مأموریت را گزارش کردند. بسیاری از شرکت‌کنندگان هم این علائم را با مصرف آسپیرین یا دیگر دارو‌های مسکن درمان و برخی دیگر خواب و ورزش را کارساز توصیف کردند.

با اینکه به سختی می‌توان علت سردرد فضانورد‌ها را حدس زد، پژوهشگر‌ها گمان می‌کنند که این سردرد‌ها ناشی از افزایش فشار درون جمجمه‌ای است که به دلیل بازتوزیع مایعات داخل بدن رخ می‌دهند. با کاهش قدرت گرانش، خون، لنف و مایعات نخاعی از موقعیت‌های رایج خود جابه‌جا می‌شوند و فشار خود را بر نقطه دیگری وارد می‌کنند.

اگر همین مسئله علت سردرد‌های فضایی باشد، با یک بیماری شناخته‌شده‌ی سفر‌های فضایی به نام «سندرم عصبی-چشمی مرتبط با پرواز فضایی» که در آن فشار مایعات پشت چشم به اختلال در بینایی فضانورد منجر می‌شود، مطابقت دارد.

سردرد‌های فضایی می‌توانند شایع‌تر از آن چیزی باشند که مطالعه نشان می‌دهد. یکی از مشکلات ارزیابی این سردرد‌ها این است که گزارش‌های فردی در معرض سوگیری قرار دارند. برای مثال ممکن است فضانورد به دلیل ترس از زمین‌گیر شدن یا ضعیف به‌نظر رسیدن، فراوانی و شدت علائم خود را کم‌اهمیت جلوه دهد.

همچنین اندازه‌ی محدود نمونه یک چالش به شمار می‌رود. در شرایط ایده‌آل لازم است داده‌ها از نمونه‌ی بزرگی از افراد جمع‌آوری شوند، اما در پژوهش‌های فضایی این کار تقریبا غیرممکن است.

پژوهشگر‌ها برای درک بهتر علت سردرد‌های فضایی، قصد دارند گزارش‌های فضانورد‌ها را با داده‌های بیولوژیکی ازجمله اسکن‌های چشم، اسکن مغز و نمونه‌های خون، مو و ادرار مقایسه کنند. در نهایت آن‌ها امیدوارند با این تلاش‌ها به درمان سردرد‌های فضایی نزدیک‌تر شوند و بتوانند به درمان سردرد‌های مشابه ساکنان زمین نیز کمک کنند.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • بازداشت فرزند «حمید نوری» در سوئد ‌
  • فیلم| رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»
  • دردسر‌های مسدود شدن دوربرگردان در عوارضی آزادراه ارومیه - تبریز
  • دردسر‌های تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس؛ هیچکس این دو تیم را نمی‌خواهد!
  • فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
  • عکس| دردسر حضور در فضا!
  • (ویدئو) رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس