Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : معاون اول قوه قضائیه طی بخشنامه ای به روسای کل دادگستری رعایت ماده ۳۲ قانون وکالت را درباره الزام وکلا به الصاق قراردادحق الوکاله به وکالتنامه را یادآور شد.

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در بخشنامه ای با استناد به ماده 32 قانون Law وکالت به رؤسای کل دادگستری سراسر کشور یاد آور شد: وکلا مکلفند نسخه ای از قرارداد وکالت را به همراه وکالتنامه ضمیمه دادخواست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماده 32 قانون وکالت مقرر می دارد: «وکلا باید با موکل خود قرارداد وکالت تنظیم و مبادله کنند و نسخه ثانی قرارداد را به ضمیمه وکالتنامه به دفتر محکمه تسلیم دارند...»

معاون اول قوه قضائیه در این بخشنامه خواسته است تا در صورت تخلف وکلا از مفاد ماده 32 و یا تخلف از مواد مصرح در ماده 34 قانون وکالت، قضات اقدام مقتضی را معمول و یا موضوع را به معاونت اول قوه قضائیه اعلام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت قوه قضائیه قوه قضاییه معاون اول وکلا وکالتنامه عکس حوادث قتل وحید مرادی تجاوز شرور ازدواج تهران دختر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد الهندی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین قطعنامه اخیر شورای امنیت را غیرالزام آور دانست.
محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: قطعنامه شورای امنیت مبنی بر آتش بس در غزه الزام آور نیست و در میدان عملی نمی‌شود. وی افزود: در سیاست‌های آمریکا تغییری ایجاد نشده است و اختلاف‌های واشنگتن با تل آویو، تاکتیکی است و جنجال در کابینه رژیم صهیونیستی به نفع نتانیاهو است و باعث می‌شود او به تجاوز علیه غزه ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • محمد الهندی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست
  • معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • آمریکا اشتباه می‌کند قطعنامه‌ی شورای امنیت الزام آور است
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای