Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@06:38:16 GMT

پلیس نقش بسزایی در ارتقا امنیت اجتماعی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۴۹۰

پلیس نقش بسزایی در ارتقا امنیت اجتماعی دارد

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ سیدرضا مکی، جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد روز گذشته در کمیسیون کیفی سازی 110 استان یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل پیگرد قانونی است.
سرهنگ مکی ادامه داد: براساس احکام نورانی اسلام، مسافران و بیماران از روزه داری معاف هستند، لیکن لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نقش پلیس 110 در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: پلیس با ارائه خدمات به موقع به مردم توانسته است نقش بسزایی در ارتقاء امنیت و کاهش جرایم در سطح استان داشته باشد.
جانشین انتظامی استان یزد با بیان اینکه اقدامات خوب پلیس 110 یزد؛ رضایت اغلب شهروندان از عملکرد پلیس را در پی داشته است گفت: امیدواریم با پاسخگویی بهتر و تکریم مردم در برخوردها این سطح رضایت مندی را افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: اگر به مرکز فوریت های پلیسی 110 توجه ویژه ای داشته باشیم؛ شاهد افزایش احساس امنیت در سطح جامعه و همچنین رضایت مندی بیش از پیش شهروندان از عملکرد پلیس خواهیم بود.
سرهنگ مکی افزود: پلیس 110 پل ارتباطی مردم و ناجاست و شهروندان می توانند علاوه بر تماس با 110 و اعلام موارد مشکوک و فوریت های پلیسی، اطلاعات غیرفوریتی خود را نیز از طریق سامانه 300051110 به پلیس پیامک کنند تا پلیس این اخبار را بررسی و اقدامات لازم را به عمل آورد.
منبع: پلیس یزد

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری روز یکشنبه اعلام کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص در تعطیلات نوروزی پیش رو، طرح پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان با همراهی پلیس‌های تخصصی پس از انجام اقدامات فنی و میدانی موفق شدند 126 نفر سارق، 11نفر خرده فروش مواد مخدر، 45 معتاد متجاهر، سه عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات، چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کشوری تصریح کرد: کشف 113 فقره سرقت، 62 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، 13 دستگاه وسایط نقلیه خودرویی و موتوری، 6 قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: شهروندان برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند، منازل خود را خالی از سکنه نگذارند و همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح‌های امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات انتظامی در زاهدان اجرایی شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های پلیس با هدف تامین نظم و امنیت ساکنان و گردشگران
  • اسباب کشی در ایام نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • برخورد با مجرمان تعطیلی بردار نیست
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • پایان راه سارقان کارت عابر بانک
  • کشف ۳۵ میلیارد ریال دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پزشک قلابی در شهر ری به دام افتاد