Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر بااشاره به اینکه هزینه کل اجرای این طرح با هزینه آزادسازی و اجرای سه سالن ۵۵ میلیارد تومان است افزود: در حال حاضر شهرداری با احتساب هزینه‌های آزادسازی ۲۴.۵ میلیارد تومان برای این طرح هزینه کرده است .

وی  با اشاره به آغاز این عملیات در سال 95 و پیشرفت ۹۵ درصدی مراحل ساخت این سالن اظهارکرد: سالن جدید گلستان شهدا با مساحت پنج هزار مترمربع و پارکینگ با همین مساحت،ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری اصفهان علاوه بر هزینه‌های آزادسازی، اقدام به ساخت پارکینگ و بیس های سالن اول و دوم کرد و طرح را در اختیار پیمانکار بنیاد شهید قرار داد تا عملیات ادامه یابد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بنیاد شهید تاکید بر احداث سومین سالن در طرح جدید گلستان شهدای اصفهان دارد اظهار کرد: سالن سوم هم هزینه‌های آزادسازی هم هزینه احداث دارد ضمن اینکه باید نازک‌کاری سالن‌های اول و دوم انجام شود.

مظفر با بیان اینکه شهرداری بدون در نظر گرفتن سالن سوم،تاکنون برای آزادسازی این طرح ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده، گفت: برای آزادسازی احداث سالن سوم شهرداری باید ۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر بگیرد.

وی با اشاره به تامین هزینه ۴.۵ میلیارد تومانی برای احداث پارکینگ توسط شهرداری ادامه داد:عملیات نازک کاری سالن اول، دوم و رواق ها  ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه برای ادامه اجرای این طرح باید بنیاد شهید و استانداری از محل بودجه‌های دولتی تامین اعتبار مورد نیاز را انجام دهند اظهار کرد: با این اعتبارادامه نازک‌کاری سالن‌های یک ودو و احداث سالن سوم در دستور کار قرار  می گیرد.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

دهقان گفت: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • جزئیاتی از قیمت بلیت کنسرت‌ها در سال جدید
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان