Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:39:28 GMT

محور پارس آباد- سربند چهاربانده می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۶۹۵

محور پارس آباد- سربند چهاربانده می شود

محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت‌وتوسعه راه‌های وزارت راه‌وشهرسازی امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان و مدیران استان در بحث اعتبارات راهسازی این استان اتفاقات خوبی افتاده و با افزایش روبرو هستیم.

وی با اشاره به اولویت های اجرایی طی سال جاری تاکید کرد که محور  پارس آباد - سربند با توجه به ترافیک بالا و حوادثی که در این محور اتفاق می افتد، یکی از پروژه های اولویت دار استان است که وزارت راه نیز توجه ویژه ای برای آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: براین اساس تسریع در عملیات اجرایی را امسال در دستور کار قرار دادیم و با انتخاب سریع پیمانکار در حال حاضر این پروژه با جدیت در حال اجرا است.

کدخدازاده ابراز امیدواری کرد در سال جاری بخش قابل توجهی از محور پارس آباد تا سه راهی سربند به صورت چهار بانده زیر ترافیک برود تا مردم بتوانند تردد ایمنی را در این محور داشته باشند.

انتهای پیام/ع

چهاربانده شدن محور پارس آباد -سربند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار