Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: هوای استان تا اواسط وقت فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، از عصر فردا تا پایان هفته به دلیل عبور متناوب امواج ناپایدار از جو منطقه، هر روز و بویژه طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت علاوه بر وزش باد و رشد ابر، شاهد رگبار باران و رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی تصریح کرد: شرایط ناپایدار در ساعاتی از روزهای سه شنبه و چهارشنبه و عمدتاً در نواحی شمالی و شرقی، نمود بیشتری دارد و احتمال رگبار تگرگ بخصوص در این نواحی تقویت می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه  افزود: این شرایط ممکن است طی ساعاتی از روزهای یاد شده، هوای استان را بویژه در نواحی مرزی کم و بیش غبارآلود کند.

وی ادامه داد: همچنین دمای هوای روزانه که طی امروز و فردا روندی افزایشی خواهد داشت، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 4301388

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بارشی محمد خسروی کرمانشاه ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا