Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@01:29:36 GMT

آسیب های فراوان سفر رئیس‌جمهور به ورزشگاه نیشابور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۴۷۸۶

آسیب های فراوان سفر رئیس‌جمهور به ورزشگاه نیشابور

قدس انلاین : رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: در پی سفر رئیس‌جمهور به نیشابور و دیدار با مردم در ورزشگاه تختی این شهر، آسیب‌هایی در بخش‌های چمن ورزشگاه و پیست تارتان واردشده است.

رضا ترشیزیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آسیب‌های واردشده به ورزشگاه تختی نیشابور در پی سفر رئیس‌جمهور به این شهر، اظهار داشت: آسیب‌هایی در بخش‌های چمن ورزشگاه و پیست تارتان واردشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه تعمیرات ورزشگاه را اندکی به عقب انداختیم تا آسیب‌های ایجادشده از حضور رئیس‌جمهور در این ورزشگاه را پوشش دهیم، قرار است پیست تارتان تعمیرات اساسی داشته باشد و روکش آن عوض شود و در بخش 400 متر کلاً روکش و زیرساخت عوض خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور افزود: در بحث چمن نیز سعی کردیم آن را کوتاه نکنیم تا آسیب‌ها جبران شود، به علت ماه رمضان قرار است چمن خواب داشته باشد و بعد از ماه رمضان آسیب چمن از بین خواهد رفت، این آسیب‌ها به علت داربست‌ها و برخی دلایل دیگر ایجادشده است که متأسفانه رعایت نشده است.

ترشیزیان تأکید کرد: سال گذشته در خانه جوان 50 درصد، سالن صخره‌نوردی 30 درصد، تعمیرات و تجهیز 40 درصد و ماده 27 حدود 60 درصد از بودجه‌ها تخصیص‌یافته است، البته دو پروژه سالن ورزشی احمدآباد و خرو تخصیص صفر داشته است که شاید بعد از این اعلام شود که بعید می‌دانم.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه انقلاب بیان داشت: برای تکمیل این ورزشگاه حدود 95 میلیارد ریال بودجه نیاز است که بخشی از پیش‌بینی‌های آن صورت گرفته است، چمن ورزشگاه در مهر یا آبان آماده خواهد بود و قرار است شرکت توسعه و تجهیز این چمن را نصب نماید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ورزشگاه ورزشگاه تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور

مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی، از ساعت ۹ صبح چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است