Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره زندان میاندوآب از جمع آوری کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند در جشن گلریزان رمضان امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صفر اکبری با اشاره به کمک ۸۹۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان امسال در میاندوآب، گفت: ۶۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان میاندوآب حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره زندان میاندوآب با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان ۶۰ میلیارد ریال نیاز است، اظهار کرد: از ۶۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در میاندوآب، ۴۷ نفر دارای محکومیت مالی، ۱۰ نفر مهریه، یک نفر نفقه و دو نفر هم محکوم دیه هستند.

وی افزود: امیدواریم با کمک خیرین و با زمینه سازی برای تخفیف از طلبکاران زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در میاندوآب فراهم شود.

اکبری با اشاره به اینکه جشن گلریزان در راستای حمایت از زندانیان غیرعمد برگزار می شود، تصریح کرد: سال گذشته با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۱۹ نفر زندانی جرایم غیر عمد در میاندوآب آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: سال گذشته با کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه و گذشت یک میلیارد تومانی شاکیان این تعداد زندانی را از زندان آزاد کردیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ نیکوکاری و صلح و سازش، اظهار کرد: سال گذشته با هزینه مراسم ختم دو نفر در میاندوآب نیز زمینه آزادی هشت نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد که امیدواریم این کار فرهنگ سازی شده و زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد