Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:56:36 GMT

معاون اول رئیس جمهور ۲ آیین‌نامه‌ اجرایی جدید ابلاغ کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۰۰۸

رکنا: آیین‌نامه تدوین فهرست دارویی ایران بر اساس نظام دارویی ملی کشور و آیین‌نامه چگونگی هزینه وجوه حاصل از حق‌التولیه، حق‌النظاره و جدول میزان حق الزحمه امین یا هیات امنای اماکن مذهبی در سال ۹۷ و ابلاغ شدند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، تصویب‌نامه جلسه مورخ 23 اردیبهشت‌ماه 1397 هیأت وزیران در خصوص«آیین‌نامه چگونگی هزینه وجوه حاصل از حق‌التولیه، حق‌النظاره و جدول میزان حق‌الزحمه امین یا هیات امنای اماکن مذهبی در سال 97» طی نامه شماره 21065 در تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه و همچنین «آیین‌نامه اجرایی بند (پ) ماده 72 قانون Law برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» در خصوص تدوین و انتشار فهرست دارویی ایران براساس نظام دارویی ملی کشور، طی نامه شماره 22005 در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه 1397 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل آیین‌نامه‌های مذکور در بخش پیوست همین خبر موجود است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت آیین نامه ایران جدول رئیس جمهور انتشار عکس حوادث قتل وحید مرادی تجاوز شرور ازدواج تهران دختر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است

شهردار قم گفت: بخش مهمی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به قم که در ارتباط با مدیریت شهری بود، در ارگان‌های دولتی مرتبط بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه پیگیری مصوبات سفر با استاندار و محوریت معاونت عمرانی استانداری قم است، اظهار کرد: پروژه‌های مربوط به شهرداری طی نامه‌های متعدد به معاونت عمرانی مطرح شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها در جلساتی که از زمان استاندار سابق برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به قم تشکیل شده، پیگیری شده است و تنها مسئله گرمخانه و بلوار پیامبر اعظم (ص) به نتیجه رسیده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: درباره بلوار پیامبر اعظم (ص) هم قرار بود تفویض اختیار به صورت کامل به استان صورت بگیرد اما برای این کار یک نامه هفت بنده با شروطی که اصل موضوع را دچار مشکل می‌کند، به کمیسیون ماده پنج استان ارسال شده است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: مسائل دیگر مانند اختصاص ۲۵ درصد از کاربری‌های تجاری منطقه پردیسان، اختصاص ۸۰ هکتار اراضی معوض برای تملک ریل راه آهن و اختصاص ۳۰ هکتار اراضی برای آزادسازی کاربری‌های معارض بوستان جوان نیز اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوعات مکاتبات متعدد از سوی شهرداری قم صورت گرفته است، گفت: برای سفر دوم ریاست جمهوری نیز از ماه‌ها قبل جمع بندی پروژه‌های حوزه مدیریت شهری انجام شده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی مانند اتصال بلوار امام صادق (ع) به جاده اراک و اتصال محور عمار یاسر به بلوار امیرکبیر از جمله اقداماتی است که باید در وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود، افزود: پیشنهادات ما در سفر ریاست جمهوری باید اقداماتی در حوزه کاری شهرداری باشد.

کد خبر 751132

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد