Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@07:12:07 GMT

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۱۸۳

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش جهان نيوز، به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال جیمی واردی به تیم  اتلتیکومادرید است. دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در تلاش است  تا با خروج آنتوان گریزمان از این تیم و پیوستنش به بارسلونا ، جیمی واردی را به تیم خود آورده و در خط حمله آن قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سیمئونه واردی توانایی آن را دارد تا همراه با دیگو کاستا ، دیگر بازیکن خط حمله تیم بتواند در بسیاری از مسابقات گلزنی کند. در ادامه اما تیم لسترسیتی تلاش می کند تا این بازیکن فوتبال را در تیم خود نگه داشته و سرمایه خود را خارج نکند.

هکتور بلرین به فروش می رسد
تیم یوونتوس به دنبال آن است تا هکتور بلرین بازیکنن خط دفاعی آرسنال را جذب کرده و به تیم  خود بیاورد. بلرین در چندین فصل گذشته توسط تیم آرسنال به تیم های دیگر فرستاده شده و به صورت قرضی در تیم های لیگ جزیره  فعالیت می کرده است و حالا یوونتوس در تلاش است تا این بازیکن را با مبلغ پیشنهادی 50 میلیون پوند خریداری کند و به تیم خود بیاورد.با این حال تیم آرسنال این پیشنهاد را قبول نکرده و به دنبال دریافت رقم بالاتری در ازای فروش این بازیکن 23 ساله است.

فیلینی به پایان کار خود در منچستریونایتد رسید
برخی از شایعات حاکی از آن است که مروان فلینی در فصل بعدی لیگ برتر جزیره دیگر با تیم منچستریونایتد همراه نخواهد بود و از این تیم جدا خواهد شد.دلیل این جدایی را نیز اختلافات فلینی و خوزه مورینیو ،سرمربی شیاطین سرخ است زیرا او فلینی را نیمکت نشین کرده و در بسیاری از بازی های آسان و سخت به او اجازه ورود به زمین را نمی دهد و این بازیکن به دنبال تیمی است تا بتواند در ترکیب آن به صورت ثابت قرار گیرد.


ناواس جای بوفون را می گیرد
تیم یوونتوس در تلاش است تا در نقل و انتقالات داغ تابستانی جایگزینی را به جای جان لوئیجی بوفون که پس از 17 سال از این تیم جدا شد، بیابند و درون دروازه قرار دهند و همچنین تیم رئال مادرید نیز به دنبال آن است تا کیلور ناواس را از نیمکت نشین کرده و یا به فروش برساند تا با پول به دست آمده از فروش این بازیکن دورازه بانان مطرحی همچون دخیا و یا آلیسون را جذب کنند. در این وضعیت یوونتوس وقت را غنیمت شمرده و تلاش می کند تا ناواس را خریده و جایگزین بوفون نماید.


زاها در نزدیکی اورتون
تیم اورتون خواستار آن است تا ویلفرد زاها ،بازیکن جوان تیم کریستال پالاس را جذب کرده و به تیم خود آورند. مسئولان تیم لیگ برتری نیز این بازیکن را به عنوان هدف اصلی خود می دانند و تلاش می کنند تا به هر صورت ممکن این بازیکن ساحل عاجی را از دست ندهند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا