Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  سایت اسپورت من (Sportman) در گزارشی پنج فوتبالیست جام جهانی را به عنوان ستاره مخفی اعلام کرد، در این گزارش آمده است: درست است که «علیرضا جهانبخش» بازیکن ایرانی تیم «آلکمار» با به ثمر رساندن 21 گل و ثبت 12 پاس گل عملکرد درخشانی در لیگ هلند داشت، اما با این حال سردار آزمون شانس اول گلزنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای رقبا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در هشت بازی آخر خود در لیگ روسیه موفق به زدن پنج گل و ثبت سه پاس گل شد.

آزمون همچنین در رده ملی با زدن 23 گل در 31 مسابقه مسیر «علی دایی» را طی می‌کند و باعث امیدواری فوتبال دوستان ایرانی شده است.

«امین حارث» از مراکش، «گونکالو گوئدس» از پرتغال، «کریستین پاوون» از آرژانتین و «ترزگه» از مصر دیگر بازیکنانی هستند که Sportman، از آنان به عنوان ستاره های مخفی جام جهانی یاد کرده است.

جام جهانی 2018 روسیه از 24 خرداد 97 تا 24 تیر ماه در این کشور برگزار می شود و تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم های ملی فوتبال اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010، پرتغال قهرمان یورو 2016 و مراکش قهرمان جام ملت های آفریقا همگروه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرتغال تیم ملی ایران جام جهانی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود