Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:14:32 GMT

اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع و موقوفات خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۳۳۷

اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع و موقوفات خوزستان

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ماه رمضان، اظهار کرد: این طرح در دو حوزه بقاع و موقوفات مجری طرح‌های مختلف است.

وی ادامه داد: حوزه موقوفات با هماهنگی و همکاری مستقیم با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از محل درآمد موقوفه نظام‌السلطنه، بسته‌های غذایی و سفره‌های افطار برای افراد نیازمند تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 500 بسته از محل نیات واقفان آماده شده که میان نیازمندان توزیع می‌شود. همچنین در نیمه ماه مبارک رمضان سفره ضیافت افطار برای نیازمندان شهرهای ماهشهر و رامشیر تدارک دیده خواهد شد.

فرهادی‌نژاد گفت: در این ماه 30 مُبلغ اعزامی و 40 مُبلغ بومی که دوره‌های آموزشی مشاوره خانواده، روانشناسی، ازدواج، مسائل اعتقادی و شرعی، کودک و نوجوان را گذرانده‌اند در بقاع استان مستقر می‌شوند. امسال طرح اقامه دو بار نماز جماعت مغرب و عشاء در آستان حرم علی‌بن مهزیار اهوازی تدوین شده است. همچنین جزءخوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان در جریان است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: در حوزه موقوفات سامانه‌ای برای ایجاد وقف‌های مشارکتی که موردنیاز استان است با موضوعاتی همچون نیات قرآنی، ازدواج، علم فناوری، بهداشت و سلامت و اشتغال طراحی شده است که با شماره #2529*780* در این وقف‌های مشارکتی شرکت کنند. پس از آنکه مبلغ قابل توجهی از وقف‌های مردم جمع‌آوری شد یک موقوفه منفعتی به نیت هر یک از این موارد خریداری شده و در آن موضوع نیات واقفین احیاء می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان