Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال هفته آینده جانشین تیم فوتسال تأسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال را انتخاب خواهد کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

کاظم سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم تأسیسات دریایی و جایگزین این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: هفته گذشته نامه‌ای به مسئولان باشگاه تأسیسات دریایی نوشتیم و به آنها اعلام کردیم که سهمیه لیگ برتری این تیم گرفته شده و این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به این ترتیب اگر باشگاه تأسیسات سال آینده قصد تیم‌داری داشته باشد، می‌تواند در لیگ دسته اول بازی کند، نه لیگ برتر.

دبیر کمیته فوتسال در مورد انتخاب تیم جایگزین برای حضور در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: هفته آینده هیئت رئیسه فوتسال در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد. فعلاً دو الی سه پیشنهاد وجود دارد که باید در مورد آنها تصمیم‌گیری کنیم.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که «آیا سهمیه تأسیسات در تهران حفظ خواهد شد یا خیر؟»، گفت: خیر، الزامی بر این موضوع وجود ندارد. پیشنهاداتی که به سازمان لیگ رسیده هم از تهران است و هم از خارج از استان. در هر صورت همان‌طور که گفتم باید هیئت رئیسه در این مورد تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال تأسیسات دریایی فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال تأسیسات دریایی فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال تأسیسات دریایی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد