Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ روشن‌روان مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند طی ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه به غیر از روز‌های تعطیل و روز‌های پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و همچنین شب‌ها از ساعت ۲۱ الی ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مراکز انتقال خون سطح استان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اهداکنندگان پیش از خون‌گیری مورد مصاحبه و سنجش قرار می‌گیرند و درصورتی‌که از وضعیت جسمانی مناسب برخوردار باشند خون‌گیری از آن‌ها انجام می‌شود.
روشن‌روان افزود: البته ملاحظات و حالاتی همچون کسلی پس از خون دهی در ماه مبارک رمضان وجود دارد که پزشکان توصیه‌های لازم را به اهداکنندگان خون می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان به‌ویژه هفته نخست آن، میزان مراجعه مردم برای اهدای خون کاهش می‌یابد گفت: به همین منظور پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به افزایش ذخایر خونی می‌کنیم تا پاسخگوی کاهش ذخایر خونی در روز‌های نخست این ماه باشد.
این مسئول تأکید کرد: ازآنجایی‌که همیشه بیماران وجود دارند نیاز به خون نیز دائمی است به‌ویژه در این ایام که ذخیره خونی کاهش پیداکرده، بنابراین از اهداکنندگان به‌ویژه اهداکنندگان مستمر خون درخواست داریم در ماه مبارک رمضان نیز کمک‌حال ما باشند.
انتهای پیام/آ


مراجعه اهدا کنندگان  به پایگاه‌های ثابت و سیار خون در استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود