Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد گفت: ورزشکاران ملی به یمن وجود دانشگاه آزاد دیگر دغدغه مالی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،جواد خیابانی دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در رشته جامعه‌ شناسی ورزش در خصوص سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «بدون تردید تولد دانشگاه آزاد کمک زیادی به نسل‌های اخیر جامعه ایران کرده و باعث شده تا میزان علمی مردم افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کسانی که امروز در این مرز و بوم منشا خدمت هستند به یمن تاسیس دانشگاه آزاد به مدارج علمی بالا رسیده‌اند و بدون تردید در سالروز تاسیس این دانشگاه خاطرات خوشی برای‌شان تداعی می‌شود.»

وی ادامه داد: «من خود را یک دانشجوی معمولی می‌دانم و بابت آنکه موفق شدم از طریق این دانشگاه در مقطع دکترا به ادامه تحصیل بپردازم خدا را شاکرم. البته من به عنوان یک دانشجو نمی‌توانم صحبت‌های جالب و جذابی را در خصوص دانشگاه بیان کنم چرا که این برداشت از سوی خواننده می‌شود که من به دلیل آنکه دانشجوی دانشگاه هستم، ناچار شدم حقایق را نگویم و اگر ایرادی می‌بینم آن را مطرح نکنم.»

گزارشگر ورزشی تلویزیون در خصوص اینکه چه شد که دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد، بیان کرد: «من برای ادامه تحصیل باید دانشگاهی را انتخاب می‌کردم که بتوانم علاوه بر آنکه از لحاظ شغلی مشکلی پیدا نکنم، از لحاظ درسی هم بتوانم در دانشگاهی با مدرک معتبر درسم را ادامه دهم. خوب این موقعیت در دانشگاه آزاد وجود داشت و من هم به همین دلیل در کنکور این دانشگاه شرکت کردم و پس از قبولی مشغول به تحصیل هستم.»

خیایانی در مورد نقش دانشگاه آزاد در توسعه ورزش قهرمانی کشور و همچنین توسعه علمی ورزشکاران گفت: «تا آنجایی که می‌دانم مدیریت ورزشی دانشگاه در چندین رشته ورزشی تیم داری می‌کند و قهرمانان متعددی را جذب کرده است. در سال‌های اخیر ورزش کشور شاهد قهرمانانی است که دارای مدارک تحصیلی از دانشگاه آزاد هستند و بدون تردید آنها پس از پایان دوران ورزش قهرمانی‌شان، نیاز ندارند که حتما به دنبال مربیگری باشند بلکه این توانایی را دارند که در دانشگاه به فعالیت خود ادامه دهند و اساتید دانشجویان شوند. یا اینکه در رشته تحصیلی‌شان به فعالیت بپردازند.»

وی افزود: «همچنین دانشگاه آزاد علاوه بر آنکه باعث ارتقای تحصیلی ورزشکاران ملی می‌شود به آنهایی که در تیم‌های ورزشی‌اش حضور دارند، کمک می کند تا از لحاظ مالی هم دغدغه‌ای نداشته باشند. این موضوع یکی از مواردی بوده که همواره از سوی ورزشکاران رشته‌های مختلف علمی به عنوان یک نگرانی مطرح می‌شده است که به یمن حمایت‌های دانشگاه آزاد دیگر ورزشکاران تحصیلکرده ما مشکل مالی ندارند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد