Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@08:10:26 GMT

نفتی ها همچنان بلاتکلیف اند!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۶۷۳

نفتی ها همچنان بلاتکلیف اند!

به گزارش پارس نیوز، 

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای شرکت در دوره هجدهم لیگ برتر وضعیت بلاتکلیفی را پشت سر می‌گذارد. در حالی که مدیران باشگاه نفت همچنان به دنبال جذب اسپانسر هستند، علی عسکر ظاهری، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی وضعیت این باشگاه را پیگیری می‌کند و روز جمعه جلسه‌ای با پیشکسوتان نفت برای یافتن راهکاری برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مدیران باشگاه نفت به دنبال فراهم کردن شرایط برای ادامه فعالیت محمود فکری به‌عنوان سرمربی تیم هستند، اما اسپانسر آتی نفتی‌ها در خصوص انتخاب مدیران جدید باشگاه، سرمربی و اعضای تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته اول، به لیگ برتر صعود کرد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نفت لیگ برتر نماینده مردم مجلس شورای اسلامی پیشکسوتان فوتبال تیم لیگ پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در رابطه با اجرای مصوبه جدید کنکور، گفت: مشکل جدی که در الگوی سابق کنکور داشتیم این بود که دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم دیگر اعتنایی به درس نداشتند و تمام هم و غمشان کنکور و تست زنی بود، بنابراین روش آموزش، حافظه محوری شده بود در حالیکه باید تفکر محوری و مبتنی بر تفکر و خلاقیت باشد.

وی افزود: همچنین در روش قبلی معلم جایگاه خود را از دست می‌داد و مافیای کنکور از این شرایط به سود می‌رسید چرا که بار سنگین هزینه‌ای برای خانواده‌ها ایجاد می‌شد.

خسروپناه ادامه داد: با توجه به تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادوار قبل به شورا که پیشنهاد ورود به این موضوع را دادند، این مصوبه اجرا شد و با این مصوبه دانش آموزان توجه و عنایت ویژه‌ای پیدا کردند و حرمت معلمان هم حفظ شده است.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: البته ما باید مدارس دولتی را آنقدر تقویت کنیم که عدالت آموزشی شکل بگیرد، در کنکور گذشته آمار نشان از حضور جدی دانش آموزان مدارس دولتی در میان رتبه‌های برتر کنکور داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران