Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:56:15 GMT

خداحافظی محمود صمیمی از دنیای قهرمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۶۸۴

خداحافظی محمود صمیمی از دنیای قهرمانی

پرتابگر دیسک کشورمان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود صمیمی پرتابگر دیسک کشورمان در 29 سالگی تصمیم گرفت از ادامه حضور در دنیای قهرمانی کناره‌گیری کند و عطای این کار را به لقایش ببخشد.

این ورزشکار یکی از نمایندگان کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی که اهل چهارمحال و بختیاری است و دو برادر ورزشکار در دوومیدانی به نام‌های عباس و محمد صمیمی دارد، در سال 2066 در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مدال نقره رسید.  وی در سال 2009 به مقام نایب قهرمانی المپیک دانشجویان در صربستان رسید و در مسابقات قهرمانی آسیا در سال‌های 2011 و 2013 دو بار مقام چهارمی‌اش را تکرار کرد.

این ورزشکار در سال 2015 و در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در چین به مدال برنز دست یافت و یک سال بعد از آن نیز یکی از نمایندگان ایران در المپیک 2016 ریو بود.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی