Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:52:25 GMT

اردبیل| محور ارتباطی خلخال به پونل مسدود شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۵۷۲۱

اردبیل| محور ارتباطی خلخال به پونل مسدود شد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل رانش کوه و ریزش سنگ محور ارتباطی خلخال به پونل مسدود شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ استانها اردیبل نظرات

سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  به دلیل رانش کوه در کیلومتر 35 محور خلخال به پونل و ریزش سنگ محور ارتباطی خلخال به پونل که شهرستان خلخال را به استان گیلان متصل می‌کند، مسدود شده و در حال حاضر تردد در این محور ارتباطی دو استا تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ریزش شدید سنگ در این محور بیان کرد: در حال حاضر 150 متر از طول این محور به ارتفاع بیش از یک متر با سنگ پوشیده شده و به هیچ عنوان امکان تردد در این محور وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: انتظار می‌رود رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند از محور جایگزین خلخال به اسالم برای سفر به استان گیلان استفاده کنند.

فتاحی با بیان اینکه این محور از مسیرهای اصلی اتصال استان اردبیل به استان گیلان است، تصریح کرد: تلاش‌های لازم برای بازگشایی این محور انجام خواهد شد و پس از بازگشایی اطلاع‌رسانی لازم به مردم داده می‌شود اما در حال حاضر این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

انتهای پیام/ ز

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت