Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت: عملکرد بانک های عامل استان در ارایه تسهیلات رونق تولید مطلوب است.

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود : بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات به متقاضیان در جهت توسعه و رونق اقتصادی اهتمام بیشتری ورزند و در صورتی که واحدهایی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند جلسه بررسی تشکیل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : چنانچه بانک‌ها طرح‌ها را به دستگاه‌های اجرایی تخصصی عودت دادند مدت یک هفته نسبت به بررسی پرونده‌ها اقدام کنند تاحق از متقاصیان اجحاف نشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با بیان این که بازپرداخت تسهیلات 18 درصدی برای روستاییان دشوار است، تصریح‌کرد: در بخش واحدهای کشاورزی، گرایش متقاضیان بیشتر به سمت مشاغل خرد بوده، بنابراین در این بخش به منظور بهره‌مندی بیشتر روستاییان از این تسهیلات تدابیر لازم اتخاذ شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون 854 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش تقریبی پنج هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که از این تعداد 174 واحد مربوط به بخش صنعت و 680 واحد مربود به بخش کشاورزی است.
وی افزود: تاکنون 2 هزار و 310 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که هزار و 679 واحد به ارزش بیش از 13هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
به گزارش ایرنا در این جلسه مشکلات بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و زیر بنایی چهار واحد تولیدی بررسی شد.
در استان سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
6026/7342

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك تسهيلات واحد صنعتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل  هاشم علایی گفت:  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.
وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی