Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@16:34:05 GMT

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای اهدای خون

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۶۰۵۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل انتقال خون استان گفت: با توجه به کاهش 50 درصدی مراجعه کنندگان به مراکز خونگیری و نیاز بیماران استان به خون، از تمامی گروههای خونی دعوت می شود برای اهدای خون به مراکز خونگیری در شهرهای بیرجند و طبس مراجعه کنند.
محمد رضا عاملی با بیان اینکه در قبل از ماه رمضان به طور میانگین 60 واحد خون به صورت روزانه اهدا می شد افزود: در این ماه به دلیل کاهش مراجعه کنندگان، این میزان به نصف کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار و 144 نفر به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند گفت: از این تعداد، 3 هزار و 312 نفر موفق به اهدای خون شدند که بیشترین گروه خونی اهداشده O مثبت با 999 واحد خون و کمترین گروه خونی اهدا شده AB منفی با 36 واحد خون بوده است.

همچنین در این مدت، 28 واحد پلاکت خون هم اهدا شد.

مدیرکل انتقال خون استان گفت: مرکز خونگیری قائم واقع در میدان جانبازان بیرجند همه روزه صبح ها فعال است و شبها هم علاوه بر مرکز خونگیری قائم، مرکز خونگیری واقع در میدان ابوذر بیرجند و مرکز خونگیری شهرستان طبس واقع در بلوار امام رضا هرشب از ساعت 20:30 تا 24 برای خونگیری فعال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دعوت مردم خراسان جنوبی اهدای خون مراکز خونگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی