Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود : بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات به متقاضیان در جهت توسعه و رونق اقتصادی اهتمام بیشتری ورزند و در صورتی که واحدهایی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند جلسه بررسی تشکیل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : چنانچه بانک‌ها طرح‌ها را به دستگاه‌های اجرایی تخصصی عودت دادند مدت یک هفته نسبت به بررسی پرونده‌ها اقدام کنند تاحق از متقاصیان اجحاف نشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با بیان این که بازپرداخت تسهیلات 18 درصدی برای روستاییان دشوار است، تصریح‌کرد: در بخش واحدهای کشاورزی، گرایش متقاضیان بیشتر به سمت مشاغل خرد بوده، بنابراین در این بخش به منظور بهره‌مندی بیشتر روستاییان از این تسهیلات تدابیر لازم اتخاذ شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون 854 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش تقریبی پنج هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که از این تعداد 174 واحد مربوط به بخش صنعت و 680 واحد مربود به بخش کشاورزی است.
وی افزود: تاکنون 2 هزار و 310 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که هزار و 679 واحد به ارزش بیش از 13هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
به گزارش ایرنا در این جلسه مشکلات بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و زیر بنایی چهار واحد تولیدی بررسی شد.
در استان سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
6026/7342
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تامین اجتماعی دستگاه های اجرایی سازمان صنعت معدن و تجارت استان صنعت مدیریت بحران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فتاحی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

فتاحی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 6094751

دیگر خبرها

  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است