Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:12:01 GMT

توزیع 5000 سبد کالای رمضان در ماکو

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۶۲۶۶

توزیع 5000 سبد کالای رمضان در ماکو

رئیس کمیته امداد ماکو  گفت: ۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان ماکو در ماه رمضان اطعام می شوند.
محمد محمد نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: افطاری با غذای گرم به تعداد ۲۰۰۰ نفر به ارزش ریالی ۲۰ میلیون تومان از جمله برنامه های شاخص این اداره در ماه مبارک رمضان است که سال گذشته 1200 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در سفره افطاری ماه رمضان حضوریافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو از توزیع سبد کالا "جیره خشک" به تعداد ۵۰۰۰ سبد به ارزش ۵۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: سال گذشته ۳۱۳ بسته غذایی به ارزش ۳۱۳ میلیون ریال تحویل مددجویان کمیته امداد ماکو شده بود.
وی برنج، روغن، رب، مرغ، ماکرونی و قند را اقلام متشکله این سبد بیان کرد و افزود: ارزش هر سبد یک میلیون ریال است.
محمد نژاد، حامی یابی "اکرام ایتام" را طرح دیگر این اداره در ایام رمضان عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی این اداره امسال در راستای جذب ۴۵۰ حامی جدید است که سال ۹۶ در این طرح ۳۵۰ نفر جذب داشتیم.
وی همچنین دیدار مسئولین استانی و شهرستانی از منازل مددجویان در این ماه پرخیر و برکت خبر داد و اضافه کرد: طرح مفتاح الجنه همانند سال‌های گذشته امسال نیز در شهرستان ماکو برگزار خواهد شد و مسئولین شهرستانی و استانی از ۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو دیدار خواهند کرد.
رئیس کمیته امداد ماکو اضافه کرد: ۱۶۴۰ خانوار، در حدود ۳۱۵۰ نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو هستند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 برنج شاخص کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان