Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:52:20 GMT

مسافرکشی که مراسم خواستگاری رابهم ریخت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۶۲۸۰

مسافرکشی که مراسم خواستگاری رابهم ریخت

قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از پی گیری هوشیارانه پرونده سرقت 65 میلیون ریالی وجه نقد و طلا از یک خانواده تبعه خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ «اکبر آقابیگی» گفت: خانواده ای که تبعه خارجی هستند و برای خواستگاری از تهران به مشهد آمده بودند یک خودروی پراید شخصی را برای رفتن به خانه پدر عروس خانم کرایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده شده و فراموش کردند ساک مسافرتی خود که حاوی وسایل و همچنین 65 میلیون ریال وجه نقد و طلا بود را از داخل صندوق عقب بردارند و راننده خودرو نیز به سرعت محل را ترک کرد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: این خانواده در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 ادعای سرقت وسایل‌شان را مطرح کردند و تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری مهرگان برای پیگیری سریع موضوع آغاز شد.
سرهنگ آقابیگی گفت: ماموران انتظامی بررسی‌های خود را درحالی آغاز کردند که هیچ سرنخی از متهم پرونده در اختیار نداشتند اما آن‌ها پس از گذشت چند روز توانستند ردپایی از راننده پراید پیدا کرده و او را مورد شناسایی قرار دهند.
وی اظهار داشت: پلیس با راننده پراید تماس گرفت و مرد جوان که در برابر ادله پلیسی قرار گرفته بود، لب به اعتراف گشود و در کمتر از 10 دقیقه اموال مورد نظر را با حضور در کلانتری تحویل مالباخته داد.
سرهنگ‌آقابیگی گفت: تحقیقات از متهم درباره علت ترک محل قبل از آن که خانواده مسافر وسایل خود را از داخل صندوق عقب بردارند و همچنین علت گزارش ندادن موضوع به پلیس بعد از چند روز ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری متهم متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه خبری مدیریت منابع آب، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب اظهار داشت: ماهیت بارندگی‌ های بهاری با توجه به گرم شدن هوا، بارش‌هایی با شدت زیاد و در فاصله زمانی کوتاه مدت است.

وی افزود: این اتفاق در روزهای اخیر در تفت استان یزد و فین کاشان در استان اصفهان نیز رخ داد که بارش‌های پرحجم موجب آبگرفتگی شدید اراضی شد.

آقابیگی خاطرنشان کرد: این نوع بارش عموماً موجب آبگرفتگی معابر، جاده‌ها، مسیرهای ارتباطی و اراضی کشاورزی می‌شود که اکیداً به مردم و شهروندان گرامی توصیه می‌شود هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و نظامات ایمنی اعلام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه و رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد