Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه این تغییرات در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و تسهیل درروند پیشبرد اهداف اجرایی سازمان ضروری می‌باشد گفت: تغییرات مدیریتی در سطح روسای ادارات و در سه شهرستان صومعه‌سرا، رودبار و املش انجام‌شده است.

فرهاد دلق‌پوش افزود: در راستای سیاست‌های کلی اعتلای سازمانی در شهرستان صومعه‌سرا آقای فریبرز شجاعی، در رودبار آقای طاهر کوهی و در املش آقای رضا صفر زاده به‌عنوان سرپرست اداره در شهرستان‌های زیرمجموعه منصوب گردیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است و تحقق این هدف در سطح خرد در شهرستان‌ها کار مشکلی است، باید از تمام توان مدیریتی و ظرفیت‌های انسانی موجود بهره جست؛ بنابراین برای افزایش کارایی دستگاه‌ها و همچنین ارتقای خدمات سازمانی این تحولات در راستای تحقق اهداف بلندمدت اعمال می‌شود.

وی ضمن تشکر از مدیران شهرستانی پیشین ادامه داد: دلیل این تغییرات، چابک سازی سیستم و بهینه نمودن امور است و به معنای ناکارآمدی مدیریت‌های پیشین نیست.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان افزود: معیار انتخاب این افراد، صلاحیت‌های فردی و توانایی‌های سازمانی و تخصص آن‌ها می‌باشد. اعتقاد ما این است که حوزه صنعت و معدن به دلیل تخصصی بودن نیاز به افرادی با شایستگی‌های ویژه در آن حوزه‌ها دارد.

دلق‌پوش ادامه داد: در صورت نبود مدیریت‌های شایسته و افراد توانمند در حوزه‌های صنعتی، این صنایع ما هستند که دچار خسران و رکود می‌شوند و بر همین اساس در مسیر توسعه و رشد اقتصادی در سیستم چرخه مدیریت باید از افرادی که سطح دانش و بینش عمیق دارند استفاده نماییم.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه اظهار داشت: ما در انتخاب افراد برای پست‌های مدیریتی، اهلیت فنی و آشنایی دقیق به مسائل آن حوزه را در اولویت قرار می‌دهیم.

دلق‌پوش در پایان ابراز امیدواری کرد: با اعمال این تغییرات مجموعه سازمان بیش‌ازپیش در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و بازرگانی، پویا و کارآمدتر شود.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 رشد اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت معدن و تجارت صنعت و معدن موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمایت ویژه این وزارتخانه از صادرکنندگان خبر داد و خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: صادرکننده شوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی‌آبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان که در محل سالن همایش‌‌های این تشکل برگزار شد، اظهار داشت: همه صادرکنندگان کشور زیر چتر حمایتی وزارت صمت قرار گرفته و ما با همه قوا از آنان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با تولیدکنندگان و بازرگانان کشور، تصریح کرد: به‌زودی مشکلات مربوط به "ثبت سفارش" و "ال.سی." در کشور رفع خواهد شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر این مهم است، چرا که ثبت سفارش نبض تولید است و اگر با مشکل مواجه شود، تولید در کشور خواهد مرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: با توجه به این حمایت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرکنندگان، همه شما صادرکننده شوید.

علی‌آبادی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات فعالان بخش تولید در کشور عنوان کرد: فقدان نظام دادرسی ویژه بخش صنعت و تولید سبب شده است تا تولیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی "آیین‌های دادرسی" کیفری و مدنی را شایسته دعاوی تولیدکنندگان در کشور ندانست و با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که نباید به تولیدکنندگان کشور به چشم "بزهکار" یا "کلاهبردار" نگاه شود، تصریح کرد: باید آیین دادرسی ویژه بخش تولید تدوین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند صنعتی و معدنی موجود در استان سمنان، خاطرنشان کرد: استان سمنان باید مدل و الگوی توسعه سنعتی و معدنی ایران شود.

علی‌آبادی با تأکید بر اینکه رویکرد وزارت صمت بر مسیر است تا استان سمنان به مدل موفق توسعه صنعتی و معدنی کشور بدل شود، از فعالان این بخش در استان سمنان خواست تا نظام مسائل حوزه صنعت و معدن استان خود را تدوین کرده و مشکلات این بخش را به صورت اولویت‌بندی شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل کنند.

وی نقدینگی را یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: برای حل مشکل نقدینگی صنایع می‌توان به سمت استفاده از سرمایه‌های خرد مردم رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین رویکرد و هدف‌گذاری این وزارتخانه را صنعت دانش‌بنیان صادرات محور مبتنی بر "درون‌زایی" و برون‌گرایی" دانست.

به گزارش تسنیم، در این جلسه تعدادی از فعالان بخش تولید استان سمنان مشکلات خود را با علی‌آبادی درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی