Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:03:35 GMT

شاخص بورس به رشد ۳۳ واحدی بسنده کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۶۶۴۵

شاخص بورس به رشد ۳۳ واحدی بسنده کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۳ واحد رشد را به ثبت رساند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 1750میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 909میلیارد تومان در 58هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 33واحدی در ارتفاع 95هزار و 136واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی مبین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ایران خودرو با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 10واحد، کل (هموزن) 61واحد، قیمت (هموزن) 45واحد، آزاد شناور 92واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب 20و 87واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 287میلیون ورقه به‌ارزش 266میلیارد تومان در 34هزار نوبت، آیفکس 2.6 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1109واحد قرار گرفت.

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,84/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6087571 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت