Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:48:56 GMT

فواید باز کردن روزه با شربت خاکشیر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۶۶۵۸

فواید باز کردن روزه با شربت خاکشیر

رکنا: به افرادی که به مشکلات گوارشی مبتلا هستند توصیه می شود در وعده افطار شربت خاکشیر بخورند.

کسانی که یبوست دارند، افطاری شان را بهتر است با خاکشیر و کمی نبات یا شکر شروع کنند.

 شیما مددی کارشناس تغذیه؛ گفت:خاکشیر یک گیاه یک ساله علفی بوده که ارتفاع آن به یک متر می رسد. دانه این گیاه به دو صورت قرمز یا قرمز تیره دیده می شود که نوع قرمز آن تلخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکشیر

وی افزود:خاکشیر در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و در رفع تشنگی و جلوگیری از گرمازدگی در فصل تابستان موثراست، همچنین اضافه کردن الو بخارا به خاکشیر می تواند روندتسهیل دفع مواد غذایی را بهبود بخشد.طبع خاکشیر گرم است و دانه آن می تواند مقدار زیادی آب درنتیجه نیاز بدن نسبت به کمبود آب تامین می شود.

مددی اظهار داشت:برای طعم خاکشیر ویژه روزه داران می توان به ان گلاب و شکر اضافه کرد تا علاوه بر رفع تشنگی قند خون روزه داران در وعده افطار به یکباره افزایش پیدا کند

به گفته وی روزه داران یک قاشق چای خوری خاک شیر در یک فنجان آب داغ و کمی هم پودر نبات با هم مخلوط کنند و افطار را با این نوشیدنی گرم باز کنند و بعد 15 دقیقه تحمل کنند تا خاک شیر و آب داغ جذب بدن شود, آن زمان شروع به خوردن افطار کنند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت طب سنتی چای طب سنتی قند مشکلات توصیه خون خاکشیر عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تجاوز ازدواج تهران حوادث تهران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با تاکید بر این نکته که بازار خودرو به دلیل کاهش تنش‌های اخیر به شرایط آرام و رکودی سابق خود بازگشته است، گفت: خودرو‌های وارداتی نه تنها باعث کاهش قیمت نشدند، بلکه به دلیل تعداد اندک و قیمت بالایشان رکود بازار را تشدید کرده‌اند.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «اسد کرمی» رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون وضعیت فعلی بازار خودرو اظهار کرد: این بازار به دلیل تشدید تنش‌های ایجاد شده در هفته‌های قبل با افزایش قیمت همراه شد، اما با فروکش شدن این وقایع، الان شرایط آرامی را سپری می‌کند. اکنون تقریباً چند روزی است که بازار خودرو به رکود سابق خود بازگشته است.

وی درباره خودرو‌های وارداتی تزریق شده به بازار و قیمت آن‌ها گفت: این اتومبیل‌ها به سبب تعداد اندک آن‌ها قیمت‌های مناسبی ندارند. به عنوان مثال، الان قیمت خودرویی مانند تویوتا کرولا ۱۲۰۰ در بازار ۴ میلیارد تومان است؛ لذا وجود چنین اتومبیلی با این قیمت نمی‌تواند اثر مثبتی بر بازار خودرو بگذارد.


کرمی تاکید کرد: در ابتدای مطرح شدن موضوع واردات خودرو، دولت و مجلس اعلام کردند که یکی از اهداف واردات، کاهش قیمت در سطح بازار خواهد بود، اما با گذشت نزدیک به یک سال از واردات اولین محموله، واردات نه تنها نتوانست قیمت‌ها را کاهش دهد، بلکه رکود بازار را هم تشدید کرده است.


رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران تاکید کرد: واردات خودرو تاکنون نتوانسته انتظارات مردم را به خوبی برآورده کند.


وی با اشاره به کاهش فروش ۱۱ و ۱۲ درصدی ایران‌خودرو و سایپا در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: در سال گذشته این دو شرکت ذیل سامانه یکپارچه فروش خودرو تعهداتی را در قبال متقاضیان خودرو قبول کردند، اما در نهایت نتوانستند در برخی موارد به وعده خود عمل کنند. در آن سال این دو خودروساز، یا نوع خودرو‌های درخواستی را تغییر دادن و یا اینکه مبلغی بیشتر از اعداد تعیین شده در سامانه را درخواست کردند. همین موضوع باعث انصراف بسیاری از آن مصرف‌کنندگان شد.


کرمی همچنین در پاسخ به این سوال که خبر تغییر قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها توانسته است بخش تقاضا در بازار خودرو را بهبود دهد؟، گفت: این موضوع تاثیر چندانی در وضعیت بازار خودرو نداشته و این بازار همچنان در وضعیت رکودی سابق خود قرار دارد.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: خودرو ، بازار خودرو ، صنعت خودرو ، اسد کرمی ، اتحادیه نمایشگاه داران ، قیمت خودرو ، خودرو خارجی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9N

دیگر خبرها

  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • فواید خوردن کره برای بدن
  • ببینید | تصاویری از گریه و زاری حواله‌داران پژو پارس به خاطر افزایش قیمت شدید آن
  • گیاهی که در قرون وسطی از آن شربت جوانی می‌ساختند
  • فیلم| رفع تشنگی کودک فلسطینی با قطرات آب
  • افزایش کرایه بار، تبعات تورمی ندارد
  • فیلم/ رفع تشنگی کودک فلسطینی با قطرات آب