Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اولویت‌های باشگاه استقلال تمدید با ستاره سال‌های اخیرش، امید ابراهیمی است ولی این اتفاق بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی روی می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توصیه اکید وینفرد شفر به مدیران باشگاه استقلال حفظ بازیکنان اصلی و کلیدی این تیم برای فصل آینده است و یکی از این بازیکنان که در اولویت قرار دارد، امید ابراهیمی ستاره بی چون و چرای این تیم در مرکز زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی ابتدای لیگ هفدهم قراردادش را برای یک فصل با آبی پوشان تمدید کرد و این قرارداد با پایان یافتن این تیم مقابل ذوب آهن عملا به انتها رسید. از اولویتهای استقلالی‌ها تمدید با این بازیکن تاثیرگذار و ملی پوش است که حالا عملا این اتفاق تا پایان حضور ایران در جام جهانی به تعویق می‌افتد.

امید ابراهیمی که در دیدار رفت مقابل ذوب آهن آسیب دید و دیدار برگشت این تیم را هم از دست داد، یکی از ۳۵ بازیکن تیم کی‌روش است که نامش به فیفا برای حضور در جام جهانی معرفی شده است. ابراهیمی البته دیشب هم به دلیل مصدومیت مقابل ازبکستان به میدان نرفت اما او قطعا یکی از مسافران روسیه خواهد بود.

کلنجار نقل و انتقالاتی مدیران باشگاه استقلال با امید ابراهیمی هم موکول شد به پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی ابراهیمی در سال ۹۳ از تیم سپاهان به استقلال ملحق شد و در چهار فصل حضورش در این تیم یکی از موثرترین بازیکنان بوده است و در صورت تمدید قرارداد با آبی پوشان پنجمین فصل پی در پی حضورش در این تیم را در سن ۳۰ سالگی تجربه می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وینفرد شفر امید ابراهیمی استقلال تهران امید ابراهیمی تیم فوتبال استقلال سرمربی استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد