Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@16:24:48 GMT

ترامپ نام همسرش را غلط نوشت!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۶۹۳۵

صراط:

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بازگشت همسرش به خانه پس از سپری کردن یک هفته در بیمارستان را با انتشار پیامی در توییتر خبر داد اما نام ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا در این پست توییتری با اشتباه املایی نوشته شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ترامپ در توییتر نوشت: خوشحالیم که بانوی اول فوق‌العاده‌مان به کاخ سفید بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ملانی خوب است. برای همه دعاها و آرزوهای خوبتان از شما متشکرم!

غلط املایی این توییت به سرعت تصحیح شد.

استفانی گریشام، سخنگوی ملانیا ترامپ از بهبود حال بانوی اول آمریکا خبر داد و درمان او را "موفقیت‌آمیز" دانست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ملانیا ترامپ همسر ترامپ امریکا دولت امریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ

کمپین انتخاباتی جو بایدن چهل‌وششمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده برای کسب دومین دوره ریاست‌جمهوری خود در انتخابات سال جاری، امروز (پنجشنبه) با حضور چهل‌دومین و چهل‌وچهارمین رؤسای‌جمهوری این کشور یعنی باراک اوباما و بیل کلینتون برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در ایالت نیویورک تکمیل خواهد شد.

در یک اتفاق نادر که طی آن چهار رئیس‌جمهوری سابق و فعلی در یک روز در منطقه‌ای غیر از واشنگتن حضور دارند، دونالد ترامپ نیز برای شرکت در مراسم بزرگداشت یک پلیس تازه درگذشته در شهر لانگ‌آیلند در ایالت نیویورک به‌سر می‌برد. این در حالی است که از مجموع رؤسای‌جمهور سابق در قید حیات، جیمی کارتر در بستر بیماری به‌سر می‌برد و جرج بوش هم برخلاف روابط دوستانه‌ای که با اوباما و کلینتون دارد، علاقه‌ای به حمایت از ترامپ از خود نشان نداده است.

باوجود اینکه کلینتون و اوباما از حمایت گسترده سیاه‌پوستان آمریکا برخوردارند و اوباما قرار است سفری پاییزی به چند دانشگاه برای آوردن جوانان به پای صندوق‌های رأی داشته باشد، باید گفت هردو چهره، از نگاه نسل جوان و مترقی این کشور دیگر پیر و محافظه‌کار به‌نظر می‌رسند؛ لذا بعید است این ائتلاف با وجود کم‌سابقه بودن آن، بتواند تأثیری که حمایت کلینتون در سال ۲۰۱۲ از اوباما داشت را داشته باشد.

لئون پانتا رئیس دفتر سابق کلینتون و وزیر دفاع و مدیر سی‌آی‌ای در دوران اوباما معتقد است که اوباما می‌تواند در بحث سلامت در کابینه بایدن نقش‌آفرینی کند و توصیه کرد که کمپین وی برای پیروزی در این راستا، روی رأی لاتین‌تبارها، جوانان و سایر اقلیت‌ها متمرکز شود.

با این‌حال، وجود کیش شخصیتی اشخاصی که زمانی به بالاترین جایگاه سیاسی کشور خود رسیده‌اند را نباید ازنظر دور داشت به‌طوری‌که با وجود ائتلاف امروز، امکان بروز تقابل بین آنها در آینده بسیاری جدی است. ناامیدی هیلاری کلینتون به‌دلیل شکست در هر ۲ تلاش انتخاباتی‌اش یک‌بار در مقابل اوباما و بار دیگر در مقابل ترامپ نیز می‌تواند اوضاع را پیچیده‌تر کند.

بایدن که از هر دو پیش‌کسوت خود مسن‌تر است، قبل از هر دوی آنها رقابت انتخاباتی برای ریاست‌جمهوری را (اولین بار در سال ۱۹۸۸) آغاز کرده بود. اما در تمام سالیان حضور او در سنا و معاونت ریاست‌جمهوری در دوره اوباما، چهره‌های حزب دموکرات رغبت کمتری برای حمایت و حتی تحمل او نشان داده‌اند.

وفاداری عمیق او نسبت به اوباما و نقش مؤثری که در سیاست خارجی در دوران او ایفا کرد، به بهبود جایگاه حزبی‌اش کرد، اما پیشدستی او نسبت به اوباما در حمایت از همجنس‌گرایان بار دیگر به این شکاف دامن زد. مرگ فرزند بایدن و اهدای مدال آزادی به وی توسط اوباما شاید حُسن‌ختامی برای یک همکاری سیاسی نه‌چندان مؤثر بوده باشد.

بایدن در جایگاه رئیس کمیته قضایی سنا در سال ۱۹۹۳ سهم به‌سزایی هم در انتصاب فرد منتخب بیل کلینتون در سمت قاضی دیوان عالی داشته است. اما جنگ‌طلبی افراطی او و طرح ایده مداخله نظامی در طول جنگ یوگسلاوی در دهه ۱۹۹۰ چالشی برای موضع ضدجنگ‌طلبانه کلینتون بود. او همچنین از حامیان مهم کلینتون در پرونده رسوایی اخلاقی او محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ: حمله حماس وحشتناک بود، اما اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد