Web Analytics Made Easy - Statcounter

به فاصله حدود یکماه پس از تعلیق رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران با دستور وزیر راه و شهرسازی، هیئت مدیره این سازمان احمد خرم را به‌عنوان رئیس جدید انتخاب کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل ماه جاری معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به اداره کل راه و شهرسازی دستور عباس آخوندی در خصوص ابلاغ پروانه اشتغال به کار قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهار هفته ای که از این ماجرا می‌گذرد دو طرف درگیر ماجرا (وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور) واکنش‌های متعددی در این رابطه داشته و چندین بیانیه و نامه را منتشر کردند.

طی دو هفته اخیر سازمان نظام مهندسی ساختمان رویه ابتدایی خود در هشدار به وزارت راه و شهرسازی را تعدیل کرد و از در مذاکره با آخوندی در آمد. با این وجود نه هشدار و نه مذاکره باعث نشد تا تصمیم جنجالی وزیر راه و شهرسازی تغییر کند، بلکه خبر می‌رسد در جلسه اخیر هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، احمد خرم به عنوان رئیس جدید سازمان انتخاب شده است.

از  مجموع 25 رای ماخوذه هیئت مدیره، خرم با 21 رای حاضرین به سمت ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید؛

پروانه اشتغال رئیس نظام مهندسی ساختمان تهران تعلیق شد

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عباس آخوندی معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عباس آخوندی وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی عباس آخوندی وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران