Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:33:56 GMT

دوچرخه‌سواران در انتظار دریافت روادید هلند و اسلوونی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۷۶۷۲

دوچرخه‌سواران در انتظار دریافت روادید هلند و اسلوونی

به گزارش خبرنگار مهر، رکابزنان برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی مدتی است رسما اردوهای خود را در تهران و شهرهای مختلف کشورمان آغاز کرده‌اند، در همین راستا فدراسیون دوچرخه سواری دو اردوی تدارکاتی خارجی را برای رکابزنان در نظر گرفته است.

طبق این برنامه ریزی رکابزنان پیست قرار است تیرماه با سفر به هلند یک اردوی تدارکاتی را در این کشور سپری کنند اما ظاهرا سفارت این کشور زمان مصاحبه را دو ماه آینده اعلام کرده بنابراین فدراسیون دوچرخه سواری در تلاش برای حل این مشکل و دریافت زودتر روادید برای نمایندگان کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین طور تیم دوچرخه سواری کوهستان به سرمربیگری پریموث اسلوونیایی قصد دارد از دو هفته آینده یک اردوی تدارکاتی را در اسلوونی برپا کند اما تا این زمان روادید خود را دریافت نکرده است.

برنامه تدارکات تیم های دوچرخه سواری جاده و استقامت در حال حاضر در ایران دنبال می شود اما شرکت در یک تور بین المللی در آسیا و همراهی رکابزنان همراه با باشگاه هایشان در تورهای مختلف از دیگر برنامه های تدارکاتی رکابزنان جاده رو خواهد بود.

کد خبر 4301514

منبع: مهر

کلیدواژه: جاکارتا دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی کارلوس کی روش لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات اردوی تدارکاتی جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم از برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه برنامه روز معلم و استاد با حضور حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اردو فرهنگی و تفریحی باحضور اساتید، کادر و خانواده ها در روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد با برنامه های متنوع از جمله؛ بازدید از جنگل های حرا با آلاچیق شناور،اقامه نماز جماعت مغرب و عشا ،دورهمی و خاطره گویی، خیر مقدم و تبریک این روز توسط مدیر مدرسه؛از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

لازم به ذکر است برپایی سفره شام و تقدیر از اساتید توسط امام جمعه شهرستان و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم و اهدای هدایایی به رسم یادبود، پایان بخش برنامه ها بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان