Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار اخباری مبنی بر تسلیم شدن تروریست‌های داعشی در جنوب دمشق برخی منابع از ورود بیش از 20 دستگاه اتوبوس به محله‌های جنوب دمشق برای انتقال داعشی‌ها خبر دادند.

ایران آنلاین / این منابع فلسطینی اعلام کردند، در اولین گروه بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس صبح امروز (یکشنبه) وارد محله الزاهره در شمال اردوگاه الیرموک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع یادشده افزودند: این اتوبوس‌ها جهت انتقال داعشی‌ها و خانواده‌هایشان از محله‌های اردوگاه الیرموک و الحجر الاسود و الحاق آنها به منطقه صحرای سوریه در حومه دیر الزور وارد شمال اردوگاه الیرموک شدند.

منابع مذکور گزارش دادند، انتظار می‌رود در ادامه مجموعه دیگری از اتوبوس‌ها برای انتقال داعشی‌ها وارد منطقه "دوار البطیخه" واقع در اطراف اردوگاه الیرموک شوند.

از ظهر شنبه عملیات نظامی در محله‌های جنوب دمشق به شکل کامل متوقف شده و دیگر صدای بمباران و یا پرواز جنگنده‌ها و هلیکوپترها بر فراز منطقه شنیده نمی‌شود.

یک منبع میدانی در محله‌های جنوب دمشق اظهار داشت: توافقنامه آتش‌بس در الحجر الاسود و اردوگاه الیرموک از ساعت ۱۲ ظهر شنبه وارد فاز اجرایی شد و تا ساعت پنج صبح روز یکشنبه ادامه داشت، پس از این توافق گروه‌های مسلح روند خروج کامل خود از الحجر الاسود و اردوگاه الیرموک را آغاز کردند.

نیروهای دولت سوریه هرگونه توافقی با داعشی‌ها را تکذیب کردند اما این امر بر خلاف واقعیات موجود است.

همچنین سایت‌های نزدیک به داعش از کشته شدن ۱۰ شورشی ارتش آزاد سوریه در اثر انفجار مین‌های به جا مانده از داعش در شهرک عدوان در حومه غربی درعا خبر دادند.

درگیری‌هایی نیز بین ارتش آزاد سوریه و گروه‌های مرتبط با داعش در اطراف شهرک حیط الشیخ سعد و جلین رخ داده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد