Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@19:06:19 GMT

استقلالی که با بغض ایران را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۷۷۲۳

استقلالی که با بغض ایران را ترک کرد

به گزارش پارس نیوز، 

 یکی از بازیکنانی که وینفرد شفر خواهان تمدید قراردادش با استقلال شده، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی است. مسئولان باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش با جپاروف صحبت کردند و حتی به توافق اولیه هم رسیدند. هافبک ازبکستانی استقلال که دو بار مرد سال آسیا شده، عنوان کرد دوست دارد در استقلال بماند، اما دو شرط دارد، نخست تسویه حساب کامل فصل گذشته و پرداخت پیش‌قرارداد فصل آینده و دوم مقدمات تحصیل فرزندانش در یک مدرسه روسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جپاروف این مسائل را با مدیران باشگاه مطرح کرد و گفت که در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش حاضر است تا قبل از فینال جام حذفی قراردادش را تمدید کند. مسئولان استقلال با گذشت زمان نتوانستند سر موعد به خواسته‌های جپاروف پاسخ دهند و با گران شدن دلار، این باشگاه برای تهیه ارز دچار مشکل شد. پس از این اتفاقات، قرار شد که مدیران استقلال دوباره با جپاروف صحبت کرده و مشکلات را به او بگویند. هافبک ازبکستانی هم تا قبل از بازی رفت مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مدیران باشگاه فرصت داد تا کارها انجام شود، اما این اتفاق نیفتاد. به دنبال این اتفاقات جپاروف با ناراحتی تهران را به مقصد کشورش ازبکستان ترک کرد.

به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه کمی سهل‌انگاری کرده‌اند، چرا که می‌توانستند تا قبل از سفر جپاروف به ازبکستان قرارداد او را تمدید کنند، اما نه تنها این کار انجام نشد، بلکه ممکن است با رسیدن پیشنهادی به هافبک ازبکستانی، این بازیکن را از دست بدهند. البته جپاروف به استقلال علاقه دارد و باز هم به مسئولان این باشگاه برای تسویه حساب کامل فصل گذشته و پرداخت پیش قرارداد اول لیگ آینده فرصت داده است. لازم به یادآوری است که مدیران استقلال پول قرارداد جپاروف را سر موعد پرداخت کرده‌اند و حتی برای او منزل مناسبی در منطقه سعادت‌آباد گرفته‌اند تا مشکلی برای حضور خانواده جپاروف در تهران وجود نداشته نباشد. شاید مشکلات گرانی دلار و تهیه ارز باعث این سهل‌انگاری شده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال فصل آینده مدرسه جام حذفی ارز مشکلات بازی اصفهان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پول خانواده دلار استقلال فوتبال لیگ پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)