Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شب گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در سالن كتابخانه اسناد ملی این استان در شیراز برگزار شد.
در این مراسم از زحمات بهزاد مریدی، مدیركل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و همچنین غلامرضا یوسفی‌نژاد، سرپرست این اداره‌كل قدردانی و صابر سهرابی به عنوان سكان‌دار جدید این اداره‌كل معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم غلامرضا یوسفی‌نژاد، سرپرست قبلی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، زحمات مدیركل پیشین را برشمرد و تأكید كرد كه توجه به اقتصاد هنر یكی از مواردی بود كه مریدی به آن توجه ویژه داشت و تمام تلاش خود را صرف رونق این مسئله كرد.
همچنین بهزاد مریدی، مدیركل پیشین اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز بر بالای سن رفت و از تمام هنرمندان،‌ فرهنگ‌وران و اهالی فرهنگ و هنر و ادب و رسانه این استان قدردانی كرد.
صابر سهرابی،‌ مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این مراسم گفت: راهبری فرهنگ و هنر این دیار كهن جز با عشق نباید و برای رسیدن به چنین عشقی باید جان در آستین داشت و من اكنون با تمام عشق آمده‌ام تا دینم را به اهالی فرهنگ و ادب این دیار ادا كنم.
وی تأكید كرد كه دستان تك تك اهالی فرهنگ و هنر این دیار را می‌فشارم و از اندیشه‌های بزرگ و پر ارزش آن‌ها در حد توان استفاده می‌كنم تا بتوانیم گرد و غبار بی‌مهری‌ها از فرهنگ و هنر استان را برداریم.
سهرابی با تأكید بر اینكه راهبری فرهنگ و هنر این دیار كهن جز با همراهی اهالی فرهنگ و هنر آن میسر نخواهد شد، گفت: حلقه اعتماد به مهم‌ترین دغدغه فكری‌ام تبدیل شده است و تلاش می‌كنم تا به این مهم دست یابیم كه اهالی فرهنگ و هنر، اعتماد كنند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار كرد: در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در پرتو ارشادات ایشان و استاندار فارس هر آنچه نیاز به همراهی و خدمت داشته باشد، را دریغ نخواهم كرد تا در برابر اهالی فرهنگ و هنر روسفید باشم.
وی در پایان از همه اهالی فرهنگ و ادب و هنر این استان خواست تا او را برای خدمتی مستمرتر در این راه تنها نگذارند تا با هم هنر و فرهنگ استان را جانی تازه بخشیم.
سهرابی همچنین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: حتماً به فعالیت‌های قرآنی و قرآنیان توجه ویژه خواهم داشت تا بتوانیم به یاری خدا شاهد اعتلای فعالیت‌های قرآنی در این استان باشیم.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي توديع و معارفه مديركل ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار ویژه کاشان معرفی شد

مراسم معارفه حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان سه شنبه _چهارم اردیبشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار می‌شود.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که در تیرماه ۱۴۰۱ به عنوان فرماندار کاشان فعالیت خود را آغاز کرد و حدود ۲ سال است در کاشان در جایگاه مقام اول دولت خدمت می‌کرد تقدیر به عمل می‌آید و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از جمله دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747010

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس