Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:24:46 GMT

ایلام| فاز نخست برج هنر ایلام امسال به انجام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۸۷۵۴

ایلام| فاز نخست برج هنر ایلام امسال به انجام می‌رسد

معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: فاز نخست برج هنر ایلام امسال به انجام می‌رسد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،  احمد کرمی پیش از ظهر امروز در نشست پیگیری روند اجرای پروژه برج هنر اظهار داشت: مرحله اسکلت و سقف برج هنر ایلام تا پایان امسال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به ضرورت برج هنر  اسلامی استان ایلام  که از نیازهای ضروری نسل جوان است با پی‌گیری استاندار ایلام و همکاری و همراهی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران که از شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی است به مرحله اجرا درآمده است.

کرمی گفت: برج هنر در مساحت یک هزار و 550 متر مربع در 8 طبقه و با استفاده از معماری سنتی و طرح لاله واژگون و الگو گرفتن از تزئینات صنایع دستی ایران طراحی و ساخته می‌شود.

کرمی به  پیشرفت فیزیکی 27 درصد برج هنر ایلام اشاره و بیان داشت: فاز نخست این برج تا پایان سال به انجام می‌رسد.

وی از پیمانکار پروژه خواست و گفت: با تلاش‌های پیمانکار فاز دوم پروژه به مناقصه گذاشته شود و این پروژه در موعد مقرر در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت