Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:19:55 GMT

انتخاب شایستگان، اولویت دولت تدبیر و امید است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۸۹۶۹

انتخاب شایستگان، اولویت دولت تدبیر و امید است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: اولویت دولت تدبیر و امید، انتخاب شایستگان برای تصدی پست های اجرایی، بخصوص بهره گیری ازنیروهای زیر مجموعه وزارت کشور در سمت های درون سازمانی این وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگارایرنا، احسان مکتبی روز یکشنبه در آیین معارفه معاون سیاسی فرمانداری کلاله و بخشداران مرکزی و پیشکمر این شهرستان افزود: بانوان و جوانان از ظرفیت های بالقوه ای برای تصدی پست ها و مدیریت های اجرایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: انتخاب بانوان و جوانان برای تصدی پست های مدیریتی و اجرایی در ادارات و سازمان ها از اولویت های استانداری گلستان است.
دراین آیین، فرماندارکلاله نیز در سخنانی داشتن برنامه های مدون و جرایی را از وظایف اساسی مسئولان اجرایی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان محل خدمت خود ذکر کرد..
محمد حمیدی اظهار کرد :مسئولان دستگاه هایی اجرای در راستای خدمت به مردم و توسعه همه جانبه منطقه، با مدیرانی که به پست های جدید منصوب و مشغول فعالیت شده اند، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، درادامه این مراسم، علی رزاقی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار کلاله و حمید رضا نیازی و نورالله بابایی نژاد به ترتیب به عنوان بخشداران بخش های مرکزی و پیشکمر این شهرستان معرفی شدند و از خدمات محمد ابراهیمی و امان محمد حمید زاده بخشداران پیشین شهرستان کلاله تقدیر شد.
شهرستان کلاله با افزون بر130 هزار نفرجمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/1860/7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرمانداري كلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان