Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:52:15 GMT

بازپرداخت وام ۱۸ درصدی برای روستائیان استان سمنان مشکل است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۹۰۱۵

بازپرداخت وام ۱۸ درصدی برای روستائیان استان سمنان مشکل است

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری ظهر یک‌شنبه در کارگروه تسهیل و رفع تولید استان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه بازپرداخت وام ۱۸ درصدی برای روستائیان یک مشکل جدی است، ابراز داشت: یکی از مشکلات موجود در ستاد تسهیل و رونق تولید بخش کشاورزی است که عمدتا با توجه به درامدهای پایین قادر به پرداخت تسهیلات نیستند لذا برای بهره مندی کشاورزان از تسهیلات ستاد رونق تولید باید تصمیمات جدی‌تری گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در ستاد تسهیل و رونق تولید نیازمند به مساعدت بانک ها هستیم، افزود:  با توجه به اینکه شغل غالب مردم استان کشاورزی است لذا فعالیت واحدهای دامداری و کشاورزی می‌تواند در رونق اقتصادی استان موثر باشد لذا همکاری بانک ها در رفع موانع تولید بخش کشاورزی به اشتغال‌زایی در این بخش کمک می‌کند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان  بابیان اینکه استفاده از تسهیلات ستاد رونق تولید در حوزه کشاورزی باید برای عموم به‌دقت شرح داده شود، ابراز داشت: در این بین مساعدت بانک ها در بازپرداخت اقساط و همچنین ارائه راهکاری در زمینه فعال کردن واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی یک ضرورت است.

عسگری بابیان اینکه باید اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص اخبار و اطلاعات شرایط تسهیلات ستاد تسهیل و رونق تولید صورت گیرد، تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل‌آمده مشخص شد اکثر مدیران واحدهای تولیدی از سایت بهین یاب و شرایط دریافت تسهیلات به منظور رونق تولید نا آگاه هستند که این مهم می‌طلبد تا آموزش‌ها در این رویه افزون‌تر شود.

وی بابیان اینکه برخی واحدهای عودت داده‌شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات هنوز موفق به دریافت آن نشدند، افزود: این پیگیری باید در ستاد تسهیل و رونق تولید به صورت جدی‌تری باشد و علت آن بررسی و برای رفع آن تلاش شود و در صورتی که در چهارچوب مصوبات کارگروه باشد در کمیته های کارشناسی موردبررسی قرار خواهد گرفت و نیاز به حضور متقاضی نیست.

کد خبر 4301533

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان کارگروه تسهیل ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی