Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:04:00 GMT

ویژه نامه پویش قرار ماه نهم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۹۰۵۸

ویژه نامه پویش قرار ماه نهم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حضور محترم خبرگزاری ها و پایگاه های فرهنگی اطلاع رسانی

با سلام و احترام
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، به استحضار می رساند پویش" قرار ماه نهم" با موضوع ترویج و نهادینه سازی افطاری های ساده و ترک عادات ناپسند و شبهات فضای مجازی توسط پرتال فرهنگی راسخون آماده و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش شامل مجموعه تولیدات رسانه ای در قالب های تلویزیونی، رادیویی، عکس نوشت و اینفوگرافی ویژه فضای مجازی و شبهات روزه داری در فضای مجازی می باشد.

امید است با همت و تلاش مضاعف همه اصحاب فرهنگ و رسانه و به منظور ایجاد بیشترین تاثیر بر انبوه کاربران فضای مجازی و شبهات پیرامون روزه داری که به صورت هدفمند در شبکه ها و رسانه ها در حال رواج و انتشار است، بتوانیم پاسخگوی بخشی از این شبهات با پوشش تولیدات متنوع این پویش که برای اولین بار به صورت منسجم در بیش از 6 قالب رسانه ای تولید شده است، باشیم.

پویش قرار ماه نهم حرکتی است هدفمند با موضوع افطاری‌های ساده در ماه مبارک رمضان و ترک عادت‌های بد به واسطه ماه مبارک رمضان که آغاز پویش از اولین روز ماه مبارک تا عید سعید فطر خواهد بود.

در این پویش هر هفته یک آیتم تلویزیونی 100 ثانیه‌ای، هر روز یک عکس نوشته مفهومی، 5 مصاحبه با موضوع طب سنتی و روزه داری و هر هفته یک موضوع چالش پیرامون ماه مبارک رمضان در انتظار شماست. اینفوگرافی و پادکست‌های رادیویی نیز جزیی از کمپین محسوب می‌شود که با زیرصدای قرار ماه نهم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پیشاپیش از همه مدیران و همکاران محترم کمال تشکر و سپاس را دارم و در این ماه مبارک و عزیز از دعاهای خیرتان ما را فراموش نکنید.

به پیوست« متن خبر»، پوستر، عکس هایی از پشت صحنه تولیدات و موشن گرافی مجموعه و ویدئوها طبق نوبت انتشار حضورتان تقدیم می گردد.

احمد شرفخانی
مدیر مسئول پرتال فرهنگی راسخون
و معاون فرهنگی-اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه

انتهای پیام/ح

پویش" قرار ماه نهم"

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویژه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) مبانی درست اسلام را دقیق تبیین کرد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت:از جمله واجباتی که بر ما لازم است شناخت درست اهل بیت و تبعیت از آن‌هاست و لذا مجالس اهل بیت مقدمه واجب است.

حجت الاسلام منصور امامی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: از مهم ترین شئون پیامبر و اهل بیت تبیین بود و لذا باید به تک تک حضرات معصومین به دید سیره تبیین نگاه کنیم؛ لازمه نگاه به سیره تبیینی امام صادق علیه السلام شناخت دقیق زمان امام (ع) است.

وی ادامه داد: تربیت متخصص در حوزه های مختلف برای جوابگویی برای شبهات از دیگر کارهای امام صادق بود و امام توسط این شاگردان شبهات را رصد کرده و پاسخ می داد.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه از مهم ترین کارهای امام صادق (ع) تبیین دقیق امامت و ولایت بود و قالب روایت های کافی از امام باقر و امام صادق است، گفت: حضرت توانست به مذهب شیعه قدرت ببخشد و آن را احیا کند و امام صادق به تنهایی شبهات را رصد کرد، از طرفی ساختار سازی کرد و از سویی نهضت علمی ایجاد کرد و مبانی درست اسلام را دقیق تبیین کرد به گونه ای که تاکنون کسی نتوانسته در آن تزلزل ایجاد کند.

وی عنوان کرد: امام صادق نظریه ولایت و امامت را تئوریزه کرد و موارد جعلی و ناقص را جواب داد. لذا از سویی فقیه تربیت کرد و از سویی با همه مسلمانان در اقطار مختلف کشور اسلامی ارتباط برقرار کرد و به شبهات حیله‌گران جواب داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امام صادق در عصر خلفای بنی عباسی بود که استعمارگرترین خلفای تاریخ اسلام بودند و حرکت امام صرفا علمی نبود بلکه حرکت و فکر منسجم سیاسی داشت که مقابل دستگاه خلافت ایستاد و با آن مقابله کرد.

وی افزود: روش زندگانی شیعه باید به گونه‌ای باشد که زندگی را بر طاغوت حرام کند و شاگرد مکتب امام صادق باید این‌گونه باشد و امروز دیدیدم که عده ای چگونه با تبعیت از مکتب امام صادق رژیم صهیونیستی را تحقیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • امام صادق (ع) مبانی درست اسلام را دقیق تبیین کرد
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد