Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@01:10:27 GMT

روزنامه آرمان مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۹۲۹۰

روزنامه آرمان مجرم شناخته شد

عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، از مجرم شناخته شدن روزنامه آرمان به دلیل نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

خبرگزاری مهر: عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، از مجرم شناخته شدن روزنامه آرمان به دلیل نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

علی اکبر کسائیان در خصوص جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: امروز به پرونده‌های روزنامه آرمان، خبرگزاری ایلنا، پایگاه خبری عصر ایران و عصر خبر و ساعت ۲۴ رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان پایگاه خبری عصر ایران و عصر خبر که حضور نداشتند و به دلیل نرسیدن دعوت نامه به آن‌ها با درخواست استمهال آن‌ها موافقت شد.

کسائیان تصریح کرد: به پرونده خبرگزاری ایلنا غیابا رسیدگی شد که مجرم شناخته شد و مستوجب تخفیف دانسته نشد.

عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران، اظهارداشت: سایت خبری ۲۴ هم همچون سه پرونده دیگر عنوان اتهامی نشر مطالب خلاف واقع را داشت که مجرم شناخته شد و مستحق تحفیف دانسته شد. شاکی این چهار پرونده، خانم طبیب زاده بوده که در دادگاه حضور داشت.

کسائیان به شکایت علیه روزنامه آرمان اشاره و تصریح کرد: این روزنامه به دلیل نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد. به همه این پرونده‌ها در شعبه ۹ به ریاست قاضی کشکولی رسیدگی شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QR9

منبع: فردا

کلیدواژه: شورای عالی امنیت ملی روزنامه آرمان دادگاه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

این دادگاه در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل