Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:02:11 GMT

توسعه ورزش تنیس سمنان نیازمند حمایت مالی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۹۴۱۱

توسعه ورزش تنیس سمنان نیازمند حمایت مالی است

محمد قرایی‌پور روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: تنیس سمنان اکنون در جایگاه بیست و یکم کشور قرار دارد و توسعه این رشته ورزشی در استان در گرو حمایت مالی مسوولان و فدراسیون ورزشی است.
وی با بیان این که 2 مشکل عمده تنیس روی میز استان، ضعف در مربیگری و به روز نبودن آموزش‌هاست، اظهارداشت: کیفیت بخشی فعالیت‌ها با راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی و استفاده از مربیان بازیکن ‌ساز می‌تواند باعث پیشرفت روزافزون ورزشکاران این رشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نبود حامی مالی یکی از دغدغه های اساسی ورزشکاران تنیس روی میز در سمنان است که اعتبار سالانه این رشته ورزشی در حد برگزاری مسابقات استانی و اعزام به مسابقات کشوری است.
رییس هیأت تنیس روی میز استان سمنان تخصیص اعتبار جداگانه برای برگزاری لیگ استان و همچنین برگزاری اردوی تیم ملی در سمنان را ضروری دانست و گفت: مسوولان ورزشی با این اقدام حامی رشته تنیس در پیشبرد اهداف تعیین شده باشند.
قرایی پور به برگزاری مجمع سالیانه پینگ‌پنگ استان با حضور رییس‌ فدراسیون در نیمه دوم تیرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: لیگ استانی تنیس روی میز در سال 97 در سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر 580 نفر در رشته ورزشی تنیس در استان سمنان فعالیت دارند.
استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
6026/7342
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اردوی تیم ملی استان سمنان سمنان تنیس مالی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین